El conceyu de Villaviciosa ta acabante de convocar el I Premiu de Relatos curtios n'asturianu Xosé Caveda y Nava. El premiu tien una dotación económica de 1.000 euros.

Bases del I Premiu de Relatos curtios n'asturianu

El plazu será del 1 al 15 avientu 2017.

Toles persones interesaes pueden informase nel teléfonu 985893423 Oficina Xoven, Villaviciosa

Bases:

https://sede.asturias.es/bopa/2017/11/09/2017-12204.pdf

Acceso Sede Electrónica: Bases I Premiu Relatos Cortos n'asturianu

EL AYUNTAMIENTO DE VILLAVICIOSA CREA EL CONCURSO DE RELATOS EN ASTURIANU 'XOSÉ CAVEDA Y NAVA'

El gobierno municipal ha aprobado las bases de la que será la primera edición del concurso de relatos cortos Xosé Caveda y Nava. Tras la aprobación por la Junta de Gobierno, se han publicado en el Boletín Oficial del Principado de Asturias y una vez se publiquen también en la base nacional de subvenciones, en los próximos días tendrá lugar la convocatoria del premio para la presentación de obras.

https://sede.asturias.es/bopa/2017/11/09/2017-12204.pdf

El premio de relatos cortos se creó a propuesta del grupo municipal Somos Villaviciosa en el presupuesto del año 2016 y contó con la conformidad del gobierno municipal (formado por PSOE y Foro Villaviciosa). Posteriormente, el colectivo Iniciativa pol Asturianu, reclamó al Ayuntamiento de Villaviciosa 'que el premio de relatos, recién creado permita presentar obras en asturiano'. La organización señalaba que 'la mejor forma posible es convirtiendo el premio en un concurso para obras en asturiano..' También la Asociación Cultural Clarín , de Quintes , propuso que el concurso municipal fuera en asturianu, con base también en que esta asociación viene organizando desde hace años un concurso de relatos cortos en castellano.

El gobierno municipal, ha aceptado estas propuestas, y por ello ha tomado la decisión de modificar las bases y convocar este concurso por primera vez.

El Alcalde de Villaviciosa, Alejandro Vega, señaló que 'de este modo quedan en nuestro municipio dos concursos de relatos: uno en castellano, que goza ya de reconocido prestigio, que lleva el nombre de Leopoldo Alas Clarín y que organiza desde hace ya 17 años la Asociación Cultural "Clarín" de Quintes; y el certamen municipal de relatos cortos que sería en lengua asturiana, y llevará el nombre de 'Xosé Caveda y Nava'.

Hay que recordar que este ilustre político y escritor, nacido en Villaviciosa, destacó también por su obra en asturianu, y fue además el responsable de publicar el primer libro impreso con textos en asturiano.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

L'AYUNTAMIENTU DE VILLAVICIOSA CREA EL CONCURSU DE RELATOS N'ASTURIANU 'XOSÉ CAVEDA Y NAVA'

El gobiernu del conceyu tien aprobaes les bases de la que va ser la primer edición del concursu de relatos curtios Xosé Caveda y Nava. Depués de l'aprobación pola Xunta de Gobiernu, yá tán publicaes nel Boletín Oficial del Principáu d'Asturies y una y buenes seyan publicaes na base nacional de subvenciones, nos prósimos díes va tener llugar la convocatoria'l premiu pa la presentación d'obres.

https://sede.asturias.es/bopa/2017/11/09/2017-12204.pdf

El premiu de relatos curtios creóse a propuesta del grupu municipal Somos Villaviciosa nel presupuestu del añu 2016 y cuntó cola conformidá del gobiernu municipal (formáu por PSOE y Foro Villaviciosa). Posteriormente, el colectivu Iniciativa pol Asturianu reclamó al Conceyu de Villaviciosa 'que'l premiu de relatos acabante crear permitiera presentar obres n'asturianu'. La organización señalaba que 'la meyor forma posible ye conviertiendo'l premiu nun concursu pa obres n'asturianu'. Tamién l'Asociación Cultural Clarín, de Quintes, realizó la propuesta de que'l concursu del conceyu fuera n'asturianu, yá qu'esta asociación vien organizando dende hai años un concursu de relatos curtios en castellán.

El gobiernu'l conceyu aceptó estes propuestes y por ello tomó'l determín de modificar les bases y convocar esti concursu per primer vez. L'Alcalde de Villaviciosa, Alejandro Vega, señaló que 'd'esta manera queden nel nuestru conceyu dos concursos de relatos: ún en castellán, que yá tien reconocida sonadía, que lleva'l nome de Leopoldo Alas Clarín y qu'entama dende hai ya 17 años l'Asociación Cultural 'Clarín' de Quintes; y el concursu municipal de relatos curtios en llingua asturiana que llevará'l nome de 'Xose Caveda y Nava'

Hai que recordar qu'esti ilustre políticu y escritor, nacíu en Villaviciosa, destacó tamién pola so obra n'asturianu, y foi amás el responsable de publicar el primer llibru impresu con testos n'asturianu.