El Gobiernu español asume’l plantegamientu de Andecha Astur de que la operadora LDLines cometió una riestra d’inregularidaes que lleven a una auditoría en cordinación cola Comisión Europea. La Comisión Europea abre la posibilidá d’ampliar el periodu de ellexibilidá de los costos pa favorecer la continuación de l’Autopista del Mar.



En rempuesta a les entrugues plantegaes por Andecha Astur al traviés del diputáu de Amaiur, Jon Iñarritu, compañeru de la coalición Los Pueblos Deciden, (ver documentu alxuntu), el Gobiernu español respuende que:
-    Efeutivamente, detéctense problemes na xestión del serviciu, tantu del llau de la política tarifaria, comu de los costos que la naviera dio a conocer.
-    Que los Estaos español y francés tán empecipiando los trabayos pa que se rialice una auditoría a l’Autopista del Mar en cordinación colos servicios de la Comisión Europea a cargu del Proyeutu Marco Polu.
-    Que pa favorecer un marcu favoratible pa la continuación de la llínia, la Comisión Europea respondió afirmativamente a la propuesta de dambos estaos d’enllargar el periodu de llexibilidá de los costos pa faer posible el pagu de la totalidá de la sovención

Dende Andecha Astur vese con satisfaición comu la respuesta del Gobiernu español confirma parcialmente les denuncies que veníemos realizando tocantenes a les inregularidaes na xestión de l’Autopista del Mar, poniendo n’evidencia les declaraciones de los responsables del gobiernu del “Principado” que nun supieren dir acullá de les declaraciones valeres pa salir del pasu ensin acompangales d’actuaciones concretes.