Adolfo Camilo Díaz nos talleres de llectura de n'asturianu de Nava

Los talleres de llectura n'asturianu de la Comarca de la Sidra acueyen esti xueves, 15 de marzu, a les 19:00 na sala Marta Portal de la Casa la Cultura de Nava, al escritor Adolfo Camilo Díaz, nun alcuentru que versará al rodiu de la so novela Advenimientu.

Adolfo Camilo Díaz (Ayer, 1963) ye historiador y xerente del Área de Centros Culturales del Conceyu de Corvera, y tien algamaos dellos de los principales premios lliterarios d'Asturies, tanto como narrador como dramaturgu o ensayista. Advenimientu, que ganó'l premiu Xosefa Xovellanos de novela na so edición del 2008, ye, en palabres del autor "una historia de muerte acullá del amor, un brutal descensu a los infiernos" protagonizáu por un psicoantropólogu qu'investiga l'aparición de dos misterioses semiesferes nuna vieya casa qu'habiten un home y una muyer.

((Castellano))

ADOLFO CAMILO DÍAZ EN LOS TALLERES DE LECTURA EN ASTURIANO COMARCA DE LA SIDRA

Los talleres de lectura en asturiano de la Comarca de la Sidra acogen este jueves, 15 de Marzo, a las 19:00 en la Sala Marta Portal de la casa de cultura de Nava, al escritor Adolfo Camilo Díaz, en un encuentro que versará en torno de su novela Advenimientu.

Adolfo Camilo Díaz (Ayer, 1963), es historiador y gerente del Área de Centros Culturales del Ayuntamiento de Corvera, y ha obtenido algunos de los principales premios literarios de Asturies, tanto como narrador como dramaturgo o ensayista. Advenimientu, que obtuvo el premio Xosefa Xovellanos de novela en su edición del 2008. es, en palabras del autor, «una historia de muerte más allá del amor, un brutal descenso a los infiernos» que protagoniza un psicoantropólogo que debe investigar la naturaleza de una aparición de dos semiesferas misteriosas en una vieja casa que habitan un hombre y una mujer.