Alcuentru con Sidoro Villa Costales nel taller de llectura n'asturianu de Villaviciosa

((AST)) Los talleres de llectura n'asturianu de Villaviciosa acueyen esti miércoles, 29 de marzu, a les 19:00 nel aula del segundu pisu del CC Capistrano, un alcuentru col escritor sierense Sidoro Villa Costales, al rodiu de la so novela 'A Estaya'.

Sidoro Villa Costales (Lieres, 1962) ye maestru d'educación física nel colexu públicu Xentiquina, de Lieres, y tien publicaos otros cinco llibros infantiles y xuveniles.

Esta ye la so primer incursión na narrativa p'adultos, y cuenta la historia d'un peculiar apueste ente bebedores de sidra na cuenca'l Nalón a finales de los años 60.

((CAST)) Los talleres de llectura n'asturianu de Nava acogen este miércoles, 29 de marzo, a las 19:00 en el aula del segundo piso del CC Capistrano, un encuentro con el escritor sierense Sidoro Villa Costales, en torno de su novela 'A Estaya'.

Sidoro Villa Costales (Lieres, 1962) es maestro de educación física en el colegio público Xentiquina, de Lieres, y ha publicado otros cinco libros infantiles y juveniles.

Esta es su primera incursión en la narrativa para adultos, y cuenta la historia de una peculiar apuesta entre bebedores de sidra en la cuenca del Nalón a finales de los años 60.