Taller d'Asturianu nel Atenéu Obreru de Villaviciosa

Entá hai plazu hasta'l martes 24 de xineru p'apuntase al Taller de llingua asturiana que va impartise nel Atenéu Obreru de Villaviciosa, a comuña ente esta entidá y el Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra. Les sesiones entamen el propiu martes 24 y tendrán llugar tolos martes de 17:30 a 20:00 nes instalaciones del Atenéu, hasta'l 25 d'abril.

Les persones interesaes pueden apuntase nel teléfonu 985890275 y nel mail normastur@lacomarcadelasidra.com 

El taller de llingua asturiana naz cola idea de crear un espaciu de deprendizaxe y perfeccionamientu de les habilidaes comunicatives en llingua asturiana, tanto nel planu d’espresión y comprensión oral como escrito.

L’actividá ta enfocada dende una perspectiva fundamentalmente práctica y de fomentu del coaprendizaxe, polo que va empobinada a toa persona interesada n’ampliar los sos conocimientos sobre llingua asturiana independientemente del so nivel.

Les sesiones tarán dividíes en dos partes. La primera tará dedicada a la espresión escrita, partiendo de les producciones del alumnáu pa correxir y repasar les normes ortográfiques y gramaticales amás d’ampliar los recursos sintácticos y de vocabulariu. La parte oral fadrá por quitar mieos a la d’intentar enfrentase n’asturianu a les situaciones comunicatives más diverses, corrixendo errores y buscando un modelu natural y prestosu de llingua falada.

Nel taller daráse atención, igualmente, a les producciones culturales actuales en llingua asturiana, asina como tolos elementos sociollingüísticos que condicionen el so desarrollu y evolución historicamente y n’actualidá.

CAST

Hasta el próximo martes 24 de enero está abierto el plazo para apuntarse al Taller de Llingua Asturiana que se va a impartir en el Ateneo Obrero de Villaviciosa, en colaboración entre esta entidad y el Servicio de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra. Las sesiones comienzan el mismo martes 24 y tendrán lugar todos los martes de 17:30 a 20:00 en las instalaciones del Ateneo, hasta el 25 de abril. Las personas interesadas pueden apuntarse en el teléfono 985890275 y en el meil normastur@lacomarcadelasidra.com.

El taller de llingua asturiana nace con el objeto de crear un espacio de aprendizaje y perfeccionamiento de las habilidades comunicativas en lengua asturiana, tanto en el ámbito de la expresión oral como en el escrito.

La actividad  está enfocada desde una perspectiva fundamentalmente práctica y de fomento del coaprendizaje, por lo que está dirigida a toda persona interesada en ampliar sus conocimientos sobre lengua asturiana independientemente de su nivel.

Las sesiones estarán divididas en dos partes. La primera se dedicará a la expresión escrita, partiendo de las producciones del alumnado para corregir y repasar las normas ortográficas y gramaticales, además de ampliar los recursos sintácticos y de vocabulario. La parte oral intentará quitar miedos a la hora de intentar enfrentarse en asturiano a las situaciones comunicativas más diversas, corrigiendo errores y buscando un buen modelo de lengua oral.

En el taller se prestará atención, igualmente, a las producciones culturales actuales en lengua asturiana, así como a todos los elementos sociolingüísticos que condicionan su desarrollo y evolución histórica y en la actualidad.