El Conceyu L.lena, convoca un Concursu de Cuentos, en collaboración cola Conseyería de Cultura, que tien d·axustase a les siguientes BASES

ASTURIANU

PRIMERA: Institúise un premiu únicu, dotáu con TRES MIL EUROS, pal trabayu que resulte gallardonau. El premiu tien de tar suxetu a la correspondiente retención colo estableció na normativa reguladora del Impuestu sobre la Renta de les Personas Físiques y el restu de les normes tributaries.
SEGUNDA: La estensión mínima ye de cuatro folios y la máxima d·ocho folios, Din-A4, mecanografiaos (ordenador o máquina d·escribir) per una sola cara, perfectamente lleibles, con un tamañu de lletra cuerpu, 12.
TERCERA: Han presentase l·orixinal y cinco copies, escritos en castellanu o n·asturianu, firmaos con nomatu, debiendo acompañase la plica (sobre) correspondiente na que tien de tar conseñáu nome, apellíos, señes postales y teléfonu del autor. Cada participante nun podrá presentar más d· un solo cuentu.
CUARTA: El tema ye de llibre escoyeta del autor. El cuentu ha ser rigurósamente inéditu, non premiáu anteriormente, nin suxetu a compromisu nengún d·edición.
QUINTA: El plazu de presentación de trabayos ábrese cola publicación d·estes bases y acaba·l día trenta y ún de xinero del dos mil trece, posteriormente a esta fecha, solo van admitise los trabayos que tengan matasellos cola fecha dientro·l plazu.
SEXTA: El Xuráu ha ser nomáu a propuesta de la Comisión Municipal Informativa de Cultura.
SÉPTIMA: El premiu pue ser declaráu ermu.
OCTAVA: El cuentu premiau lleerase públicamente, pol autor, nun actu cultural que va tener llugar en La Pola , en fecha y hora que se va determinar y anunciar debidamente. (Alredor de la Fiesta de La Flor).
NOVENA: El trabayu gallardonáu va pasar a ser propiedá del Ilmu. Conceyu L.lena, que se reserva ‘l derechu a editalu.
DÉCIMA: Nun se van devolver los trabayos presentaos.
UNDÉCIMA: Los trabayos han de mándase, per corréu postal, a les señes que vienen darréu:
ILMU. CONCIYU L.LENA - CASA MUNICIPAL DE CULTURA
CONCURSU CUENTOS “LENA / L.LENA” 33630 -LA POLA DE LENA – ASTURIES
DUODÉCIMA: La participación nesti Premiu implica·l conocimientu y l·aceptación íntegra de les bases presentes.


ESPAÑOL

El Ayuntamiento de Lena / L.lena, convoca un Concurso de Cuentos, en colaboración con la Consejería de Cultura, que se ajustará a las siguientes BASES

PRIMERA: Se instituye un premio único, dotado con TRES MIL EUROS, para el trabajo que resulte galardonado. El premio estará sujeto a la correspondiente retención de acuerdo con lo establecido en la normativa reguladora del Impuesto sobre la Renta de las personas Físicas y el resto de las normas tributarias.
SEGUNDA: La extensión será de un mínimo de cuatro y un máximo de ocho páginas, Din-A4, mecanografiadas (ordenador o máquina de escribir) por una sola cara, con un interlineado de 1,5 y un tamaño de letra de cuerpo, 12.
TERCERA: Se presentará original y cinco copias, escritos en castellano o en asturiano, firmados con seudónimo, debiendo acompañarse la plica (sobre) correspondiente en la que conste, nombre, apellidos, dirección postal y teléfono del autor. Cada participante solo puede presentar un cuento.
CUARTA: El tema será de libre elección del autor. El cuento será rigurosamente inédito, no premiado anteriormente, ni sujeto a compromiso alguno de edición.
QUINTA: El plazo de presentación de trabajos se abre con la publicación de estas bases y finalizará el día treinta y uno de enero de dos mil trece, posteriormente a esta fecha, sólo serán admitidos los trabajos en cuyo matasellos conste que fueron enviados dentro del plazo.
SEXTA: El Jurado será nombrado a propuesta de la Comisión Municipal Informativa de Cultura.
SÉPTIMA: El premio podrá ser declarado desierto.
OCTAVA: El cuento premiado será leído públicamente, por el autor, en un acto cultural que tendrá lugar en La Pola de Lena, en fecha y hora que se determinará y anunciará debidamente. (En torno a la Fiesta de La Flor).
NOVENA: El trabajo galardonado pasará a ser propiedad del Ilmo. Ayuntamiento de Lena / $&ena, que se reserva el derecho a editarlo.
DÉCIMA: No se devolverán los trabajos presentados.
UNDÉCIMA: Los trabajos presentados se enviarán, por correo postal, a la siguiente dirección:
ILMO. AYUNTAMIENTO DE LENA / L.lENA CASA MUNICIPAL DE CULTURA
CONCURSO DE CUENTOS “LENA/ L.lENA 33630 LA POLA DE LENA – ASTURIAS
DUODÉCIMA: La participación en este Premio implica el conocimiento y la aceptación íntegra de las presentes bases.