Andecha Astur plantega a la XE que sofite a la sidre igual que fai col vinu

Publicada por Redacción Búscolu el 12/05/2015 18:43:39

Rializó una riestra entrugues a la Comisión europea empobinaes a esclariar el sofitu que recibe la sidrr y a igualar ésti col que recibe’l vinu. Entamáronse contautos con otros países productores de sidre p’aniciar un grupu de presión.

Andecha Astur presentó al traviés de Josu Juaristi, el so eurodiputáu de Los Pueblos Deciden, una riestra d’entrugues a la Comisión Europea que tienen por oxetu llograr pa la sidre los mesmos beneficios que conceden al vinu. Asina mesmu entamárense los oportunos contautos con otros países productores de sidre, en visu a crear un grupu de presión p’algamar estos oxetivos.

Ente otres midíes coles que favorez al vinu, la Unión Europea sovenciona y promueve, dientru de les midíes pa la organización común del mercáu vitivinícola, la rialización de programes de promoción de vinu en terceros países, cofinanciando, xuntu colos beneficiarios interesaos, los gastos derivaos de dichos programes.

Estes midíes enáretnese na normativa comúnl que supunxo un cambiu nes midíes de sofitu al seutor vitivinícola, al esaniciar les tradicionales midíes de regulación y sustituyiles por un conxuntu de midíes con un calter más ambiciosu que pretende dar puxu a la conocencia de les carauterístiques y cualidaes de los vinos, cola fin de contribuyir a la meyora de la so posición competitiva y al afitamientu o, nel so casu, apertura de nuevos mercaos en terceros países.

Cola iniciativa d’Andecha Astur lo que se pretende ye que s’apliquen a la sidre eses y otres midíes de promoción coles que cunta la Xunión Europea.

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate

También en El Búscolu

Ciudadanos Asturias - Ciudadanos considera que el alcalde debe exigir al ministro de Fomento compromisos concretos con Oviedo, como las obras del Acceso Norte o la ampliación de Nicolás Soria
14/11/2018 10:05:01
Ciudadanos(Cs) Oviedo considera que el alcalde debería ser capaz de aprovechar la visita mañana del ministro de Fomento para exigir al ministro compromisos de inversión para Oviedo, como parece que va a hacer en Gijón y Avilés. Ciudadanos señala que el alcalde Wenceslao López, del mismo partido que el ministro Ábalos, debería ser capaz de obtener del titular de fomento un compromiso firme con el proyecto del Acceso Norte, que no es otro que se pongan en marcha las obras de la ronda una vez esté entregado el proyecto, cuando finalice el plazo del estudio informativo. Ciudadanos recuerda que también hay deberes pendientes, como la tantas veces olvidada ampliación del puente de Nicolás Soria en el barrio de Ciudad Naranco. La formación naranja espera que el ministro de Fomento se acuerde de esas obras pendientes y no pase por aquí sin ninguna noticia positiva para la capital de la comunidad autónoma como ya ocurrió cuando estuvo en Oviedo el presidente del Gobierno, Pedro Sánchez. Ciudadanos espera que pueda haber compromisos concretos con la futura obra del Acceso Norte ya que es vital para acabar con los atascos que siguen sufriendo a diario los vecinos de La Florida, Ciudad Naranco, Las Campas y Vallobín. Eso a pesar de la total discrepancia que el ministro va a percibir por parte del tripartito con respecto a esta obra, dado que tanto Somos como IU ya han dicho que no quieren esta solución que acometería el Ministerio, sino dos salidas que acometería el propio Ayuntamiento que en opinión de Ciudadanos se quedarán muy cortas como solución a los problemas de circulación de estos barrios.