N'Ast agradez a Andecha Astur la so coherencia cola llingua asturiana

Publicada por Redacción Búscolu el 22/05/2015 17:33:30

L'anuncia de qu'Andecha Astur cuntará con papeletes elleutorales n'asturianu nestes prósimes elleiciones supón una nuea espresión de compromisu y enfotu d'Andecha Astur pa cola llingua asturiana.

La validación de les papeletes n'asturianu pa estes elleiciones, perafita a Andecha Astur comu la única opción asturiana nestes elleiciones, non solo porque'l restu del asturianismu nun toviere capacidá pa presentase, sinon porque ye la única que cuntará con papeletes na nuesa llingua nacional.

Dende N'Ast queremos agradecer a Andecha Astur esta nuea espresión de compromisu y enfotu, al empar que denuncia la situación represiva que carecemos n'Asturies, onde la mesma Xunta Elleutoral Provincial que nun tuvo más remediu que validar les papeletes d'Andecha Astur non solo nun saca papeletes n’asturianu del conxuntu les organizaciones polítiques que se presenten a les elleiciones, sinon que prohibe espresamente qu’estes papeletes puedan ufrise nos Colexos Elleutorales el díi de la votación.

Per otru llau, Andecha Astur considera persignificativu'l silenciu d'otres muerganizaciones en "defensa de la llingua" qu'achanten comu afogaos énte estos fechos, y que non solo nun agradecen públicamente esti trunfu d'Andecha Astur, sinon que nun-y piden desplicaciones al restu de candidatures que se presenten cola candidatura únicamente n'español, nin a la Xunta Elleutora Provincial pol calter represivu de la so actuación.

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate

También en El Búscolu

Ciudadanos Asturias - Ciudadanos considera que el alcalde debe exigir al ministro de Fomento compromisos concretos con Oviedo, como las obras del Acceso Norte o la ampliación de Nicolás Soria
14/11/2018 10:05:01
Ciudadanos(Cs) Oviedo considera que el alcalde debería ser capaz de aprovechar la visita mañana del ministro de Fomento para exigir al ministro compromisos de inversión para Oviedo, como parece que va a hacer en Gijón y Avilés. Ciudadanos señala que el alcalde Wenceslao López, del mismo partido que el ministro Ábalos, debería ser capaz de obtener del titular de fomento un compromiso firme con el proyecto del Acceso Norte, que no es otro que se pongan en marcha las obras de la ronda una vez esté entregado el proyecto, cuando finalice el plazo del estudio informativo. Ciudadanos recuerda que también hay deberes pendientes, como la tantas veces olvidada ampliación del puente de Nicolás Soria en el barrio de Ciudad Naranco. La formación naranja espera que el ministro de Fomento se acuerde de esas obras pendientes y no pase por aquí sin ninguna noticia positiva para la capital de la comunidad autónoma como ya ocurrió cuando estuvo en Oviedo el presidente del Gobierno, Pedro Sánchez. Ciudadanos espera que pueda haber compromisos concretos con la futura obra del Acceso Norte ya que es vital para acabar con los atascos que siguen sufriendo a diario los vecinos de La Florida, Ciudad Naranco, Las Campas y Vallobín. Eso a pesar de la total discrepancia que el ministro va a percibir por parte del tripartito con respecto a esta obra, dado que tanto Somos como IU ya han dicho que no quieren esta solución que acometería el Ministerio, sino dos salidas que acometería el propio Ayuntamiento que en opinión de Ciudadanos se quedarán muy cortas como solución a los problemas de circulación de estos barrios.