La Consejería de Educación y Cultura ha puesto en marcha una campaña informativa para impulsar la matriculación en Lengua Asturiana y Literatura y, en su ámbito, en Gallego-Asturiano, bajo los lemas Yo apúntome, ¿vas dicime qu’hai daqué más prestoso? y Eu apúntome, ¿vas dicirme qu’hai daqué máis prestoso?

Para ello, se repartirán carteles en todos los centros sostenidos con fondos públicos, tanto de Educación Primaria, Enseñanza Secundaria y Bachillerato, como en los de personas adultas.

Además, en la web www.educastur.es se podrán descargar los carteles y tarjetones digitales.En las próximas semanas comenzará, además, una campaña de cuñas publicitarias en radios generalistas y radiofórmula.

El Gobierno de Asturias quiere mostrar con esta campaña su apoyo a la enseñanza del asturiano y del gallego-asturiano, promoviendo el conocimiento de un hecho cultural que contribuye a la formación integral del alumnado, respetando siempre la libre opción y la voluntariedad de su aprendizaje.

Tras el éxito alcanzado después de recuperar en 2016 un plan de difusión que no se llevaba a cabo desde 2013, vuelve a lanzarse otra vez este año para animar a la matriculación de los escolares.

La enseñanza de la lengua asturiana comenzó a impartirse oficialmente en 1984 en diez centros públicos, que fueron aumentando en los años siguientes. Actualmente, se oferta lengua asturiana y gallego-asturiano en más de 340. Esta materia del currículo se puede estudiar en todos los centros de Primaria y Secundaria, así como en los de educación para adultos.

Xueves, 15 de xunu de 2017

   - Van repartise carteles en tolos centros educativos sosteníos con fondos públicos, tanto d’Educación Primaria como d’Enseñanza Secundaria y Bachilleratu

La Conseyería d’Educación y Cultura punxo en marcha una campaña informativa pa impulsar la matriculación en Llingua Asturiana y Literatura y, nel so ámbitu, en Gallego-Asturianu, colos lemes Yo apúntome, ¿vas dicime qu’hai daqué más prestoso? y Eu apúntome, ¿vas dicirme qu’hai daqué máis prestoso?

Pa eso van repartise carteles en tolos centros educativos sosteníos con fondos públicos del Principáu d’Asturies, tanto d’Educación Primaria, Enseñanza Secundaria y Bachilleratu como nos centros d’educación p’adultos. Amás, na web www.educastur.es van poder descargase los carteles y tarxetones dixitales, y nestes selmanes va haber una campaña intensa de cuñes publicitaries en radios xeneralistes y radio-fórmula en tol territoriu del Principáu. Tres del éxitu algamáu depués de recuperase l’añu pasáu una campaña que llevaba ensin realizase dende’l 2013, vuelve llanzase otra nesti 2017 p’animar a la matriculación de los escolinos nes materies de Llingua Asturiana y Lliteratura y de Gallego-Asturianu.

La enseñanza de la llingua asturiana empezó a impartise oficialmente en 1984 en diez centros educativos públicos, que foron aumentando nos años socesivos. Na actualidá impártense enseñances de llingua asturiana y gallego-asturianu en 335 centros educativos.

La llingua asturiana ye una materia del currículum que se pue estudiar en tolos centros d’Enseñanza Primaria y Secundaria, asina como en centros d’educación p’adultos. Cola campaña, el Gobiernu del Principáu d’Asturies quier amosar el so sofitu a la enseñanza del asturianu y del gallego-asturianu promoviendo la conocencia d’un fechu cultural qu’ayuda a la formación integral del alumnáu, respetando siempre la llibre opción y la voluntariedá del so aprendimientu.

 Campaña matriculación asturiano (Pdf: 1,72 Kb)

 Campaña matriculación gallego-asturiano(Pdf: 1,98 Kb)

 Cartel asturiano (Pdf: 1,75 Kb)

 Cartel gallego-asturiano (Pdf: 3,79 Kb)