TPA estrena'l programa Mundu Sidreru, dedicáu a la bebida más asturiana

TPA estrena'l programa Mundu Sidreru, dedicáu a la bebida más asturiana

Publicada por Redacción Búscolu el 29/06/2018 22:20:37

La televisión pública asturiana va estrenar esti domingu un nuevu programa dedicáu a la cultura sidrera. Mundu Sidreru, presentáu pol periodista Inaciu Galán, va emitise los domingos a les 21:30 hores y cuenta cola collaboración de la DOP Sidra d'Asturies.

Mundu Sidreru ye un programa que percuerre toles facetes de la Sidra d’Asturies, visitando llagares, chigres, eventos y falando coles persones que más saben de la bebida insignia de la cultura asturiana, nestos momentos nos que la cultura sidrera asturiana vive un procesu de preparación de la so candidatura a Patrimoniu Inmetarial de la Humanidá.

El programa inclúi una receta fecha con Sidra d’Asturies pol cocineru Lluis Nel
Estrada, asina como un concursu na cai, na que los participantes van poner a
prueba los sos conocimientos sobre la Sidra d'Asturies, amás d'una entrevista con figures relevantes de la sociedá asturiana, alredor d’una botella y echando unos culinos n'espacios impactantes del paisaxe d'Asturies que se convierten en platós del programa.

Mundu Sidreru va estrenase cola presencia de Rodrigo Cuevas como entrevistáu central del primer programa. El reconocíu artista asturianu ta venceyáu a la sidra con especial fondura dende que nel añu 2016 se convirtiere na imaxe de la DOP revolucionando munchos de los conceptos alredor d'esta bebida tradicional.

El programa va suponer tamién una novedá nel campu de los medios n'Asturies, pues va cuntar con conteníos propios creaos a costafecha pa les redes sociales. La entrevista central, que nel programa tien una duración d'unos diez minutos, va poder continuase nes redes sociales con una estensión d'alredor de 20 minuntos en total. 

CASTELLANO

TPA estrena el programa Mundu Sidreru, dedicado a la bebida más asturiana La televisión pública asturiana estrenará este domingo un nuevo programa dedicado a la cultura sidrera. Mundu Sidreru, presentado por el periodista Inaciu Galán, se emitirá los domingos a las 21:30 horas y cuenta con la colaboración de la DOP Sidra de Asturias.

Mundu Sidreru es un programa que recorre todas las facetas de la Sidra de Asturias, visitando llagares, chigres, eventos y hablando con las personas que más saben de la bebida insignia de la cultura asturiana, en estos momentos en los que la cultura sidrera asturiana vive un proceso de preparación de su candidatura a Patrimonio Inmetarial de la Humanidad.

El programa incluye una receta hecha con Sidra de Asturias por el cocinero Lluis Nel Estrada, así como un concurso en la calle, en la que los participantes pondrán a prueba su conocimientos sobre la Sidra de Asturias, además de una entrevista con figuras relevantes de la sociedad asturiana, en torno a una botella y echando unos culinos en espacios impactantes del paisaje de Asturies que se convierten en platós del programa.

Mundu Sidreru se estrenará con la presencia de Rodrigo Cuevas como entrevistado central del primer programa. El reconocido artista asturiano está vinculado a la sidra con especial intensidad desde que en el año 2016 se convirtió en la imagen de la DOP revolucionando muchos de los conceptos alrededor de esta bebida tradicional.

El programa supondrá también una novedad en el campo de los medios en Asturias, pues contará con contenidos propios creados específicamente para las redes sociales. La entrevista central, que en el programa tiene una duración de unos diez minutos, podrá seguir viéndose en las redes sociales con una extensión de alrededor de 20 minuntos en total.

 

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate
Autor: Esfamiao - Fecha: 02/07/2018 13:57:37

Comenté con moderación y respeto. Quizás debería de aprender a leer el moderador. Si no interesan las críticas mejor no estén en este medio. Y se dediquen a buscar comentarios en mercados .

Autor: Esfamiao - Fecha: 02/07/2018 13:52:15

Madre, que desastre de programa, amo la sidra sobre todas las cosas. Y para empezar... Rodrigo Cuevas (otro de la casa) sin guión, sin marcar un ritmo al programa. Mejor hubiera sido que este tal Ignaciu, que perfectamente podría llamarse Iñaqui, hubiera pensado un guión. Si lo que tenemos que decir de la sidra es eso. Oleeee la TPA y quién lo pague de la DOP. Que esto sea un programa de sidra me ofende tremendamente. Señor Galán siga ganando dinero en otros programas, es justo. Pero mejor presentaba el Picu.

También en El Búscolu