El Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, en collaboración cola Conceyalía de Cultura del conceyu de Nava, ta acabante d'abrir el plazu pa un nuevu cursu de llingua asturiana de nivel inicial. El cursu impartiráse llunes y miércoles, de 17:30 a 19:00 hores nel Antiguu Telecentru (cai Luis Armiñán) dende'l 12 de xineru al 18 de marzu de 2015.

((AST))

Trataranse temes d'historia y socioloxía de la llingua asturiana, normes ortográfiques básiques, meyora de lésicu, sintaxis y morfoloxía, amás de cultura actual fecha n'asturianu. Los interesaos pueden apuntase, hasta'l propiu 12 de xineru, poniéndose en contactu col Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, bien per mail, empobinándose a normastur@lacomarcadelasidra.com, bien pel teléfonu 985718413 (Pablo, SNLL), llamando de llunes a xueves ente les 9:00 y les 15:30 hores.

 

((CAST))

El Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, en colaboración con la Concejalía de Cultura del Ayuntamiento de Nava, acaba de abrir el plazo para un nuevo curso de lengua asturiana de nivel inicial. El curso se impartirá los lunes y los miércoles, de 17:30 a 19:00 hores en el Antiguo Telecentro (cai Luis Armiñán) desde'l 12 de enero al 18 de marzo de 2015. Se tratarán temas de historia y sociología de la lengua, normas ortográficas básicas, mejora del léxico, sintaxis y morfología y cultura actual en lengua asturiana. Los interesados pueden inscribirse, hasta el mismo día 12 de enero, poniéndose en contacto con el Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, bien por mail, dirigiéndose a normastur@lacomarcadelasidra.com, bien llamando al teléfono 985718413 (Pablo, SNLL), de lunes a jueves entre las 9:00 Y LAS 15:30 horas.