¿Xura de bandera en Cangues d’Onís? La mocedá dicimos NON

Comentar

NOTICIAS RELACIONADAS

Ofertas descenso del sella en oriente de Asturias
Patrocinio Cogersa

¿Xura de bandera en Cangues d’Onís? La mocedá dicimos NON

Publicada por Redacción Búscolu el 09/04/2015 23:40:16

El 25 d’abril l’Ayuntamientu de Cangues y l’exércitu español organicen na plaza Camila Beceña una “xura de bandera civil”, actu col que , según desplica lliteralmente’l propiu exércitu, “ensin querer venceyase profesionalmente a les Fuerces Armaes, puede manifestase’l compromisu cola defensa d’ España, faciendo’l xuramentu o promesa ante la Bandera”.

Dende la Mocedá d’Izquierda Soberanista consideramos surrealista que dende la Casa Conceyu de Cangues d’Onís s’empobine un actu d’estes carauterístiques, que nun sirve más que como puru actu propagandísticu pal exércitu, y pa poner nel tarrén públicu una vegada más esi patriotismu español de pandereta, aculturizador, represivu y alienante.

Refugamos tou actu propagandísticu d’una institución reaccionaria como les fuercies armaes españoles, participantes nuna bayura de bombardeos ya invasiones imperialistes, y qu’ente otres funciones de fondu calter antidemocráticu, tien como misión “defender la integridá territorial” de la “indisoluble nación española”.

Tamién refugamos l’apoloxía d’una bandera bien manchada de sangre, y que representa les formes ideolóxiques y episodios más escuros del españolismu. Facémoslo amás en base a la esperiencia d’anteriores actos d’esti calter como’l d’Uviéu en 2013, tou un despliegue de la propaganda españolista más rancia, qu’espeyó un nulu interés por parte de la mocedá asturiano n’actos d’esti tipu, siendo la so participación nula o testimonial.

Poro, encamentamos al gobiernu cangués a que se dexe d’actos escéntricos, rancios y propagandísticos, y centre los sos esfuerzos y enfotos n’ufrir un futuru llaboral dignu a la mocedá d’un conceyu con 600 paraes y paraos , a promocionar valores democráticos bien contrarios a los amosaos poles instituciones militares españoles, y a curiar y promocionar el ricu patrimoniu cultural y llingüísticu del conceyu.

Porque tamos fartes de pan y circu españolista, d’aculturización, y de represión: NON A LA XURA DE BANDERA EN CANGUES.

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate
Autor: duwinchi - Fecha: 10/04/2015 15:29:04

A mi lo que me hace gracia de estos "patriotas" (algunos de ellos independentistas)es que mucho escupir p' arriba y a la mínima de cambio (por ejemplo cuando ganó la selección de futbol el mundial) son los primeros que salen a la calle a celebrar con la bandera española...

Autor: PARDO - Fecha: 10/04/2015 08:57:56

Conque "patriotismu español de pandereta, aculturizador, represivu y alienante ¿eh..? Entonces el "vuestru patriotismu nacionaliegu" que ye ¿de madreñes? lamadrequeloparió... !indocumentaos sin conocimiento, coño..!

También en El Búscolu