La especulación urbanística que destruye oportunidaes productives d'interés común, l'impautu ambiental y la precariedá llaboral convertíronse na norma d'un modelu implantáu a prieses.
Aína pon en marcha una nueva campaña pa frenar la turistificación de la economía asturiana, que s’está llevando a cabu a costa de la perda de derechos y la merma de les condiciones de vida.
Nel picu de la presión turística, Aína esparde valles per tol país col enfotu de sensibilizar sobre la necesidá de diseñar una Asturies na que pague la pena vivir. El nuevu partíu asturianista busca asina abrir el debate sobre’l futuru d’un país que observa con preocupación cómo’l monocultivu turísticu ta destinando la economía asturiana a un modelu que alloña a la población d’otres formes de producción más diversificaores y menos agresives socialmente, y que permiten fixar población en tol territoriu.
La xuba desmesurada de los alquileres, que fuercia a les families a marchar de les ciudaes y villes, la especulación urbanística que destruye oportunidaes productives d’interés común, el deterioru ambiental y la precariedá y esclavitú llaboral convertíronse na norma d’un modelu impuestu a prieses, que se presenta como solución pal futuru social y llaboral d’Asturies.
Pero Aína nun quier esi futuru p’Asturies. Por eso, comprometese a combatir el monocultivu turísticu y la turistificación de los pueblos, villes y ciudaes asturianes: recuperando espacios y servicios públicos pal bien común, impulsando midíes como la tasa turística, recortando la inversión na promoción y desestacionalizando la so implantación. Aína plantea tamién poner nel centru del procesu a les alministraciones públiques pa que regulen y planifiquen una Asturies en que se pueda vivir, y non una simple destinación pal turismu.
La campaña de valles que Aína espardió per toa Asturies busca poner nel centru del alderique mediáticu estes problemátiques y ofrecer una alternativa política clara frente a la xestión d’unos gobiernos estatal, asturianu y locales, que, al permitir la degradación de les condiciones de vida, tán forciando a los asturianos a emigrar na busca d’una vida digna y trabayu estable.
0 Comentarios
Esta noticia todavía no tiene comentarios
Comentar la noticia
El email no será publicado