"El resultáu electoral podría permitir una reforma estatutaria cola oficialidá y vamos trabayar por ello"

Publicada por Redacción Búscolu el 27/05/2019 15:34:56

El presidente d’Iniciativa pol Asturianu, Inaciu Galán, celebró los resultaos d’esta nueche “como un momentu hestóricu pol que se lleva trabayando más de cuatro décades de llabor pol asturianu”

Inaciu Galán, presidente d’Iniciativa pol Asturianu, esplicó esta nueche que’l resultáu de les elecciones autonómiques d’Asturies “permite falar d’un momentu hestóricu y confirma’l consensu social en favor de la oficialidá, yá que les fuercies que lleven la oficialidá nos sos programes electorales sumen 28 diputaos, si cuntamos a Foro, que falaba nel so programa d’esperar a un momentu de consensu, que consideramos que los resultaos d’esta nueche demuestren que yá ta equí, polo qu’hai que siguir trabayando en buscar un alcuerdu”.  

“Los datos demuestren tamién que defender la oficialidá non solo nun supón una perda de votos pa los partíos que se sumen a ella, sinón que ye una midida mui bien recibida pola sociedá, como pue vese colos resultaos de la FSA-PSOE, que llevaba la oficialidá per primer vegada nel so programa y meyoró abondo los sos resultaos”, afirmó Inaciu Galán.

Pa la organización tamos énte un momentu de cambiu que podría permitir que se saque alantre una reforma estatutaria nesta próxima llexislatura. Galán esplicó que “vamos siguir trabayando pa sumar a otres formaciones al consensu pola oficialidá, porque esta ha ser una cuestión que mos axunte a tolos asturianos y asturianes alredor de los drechos llingüísticos y la conservación del patrimoniu cultural y llingüísticu d’Asturies, na izquierda y na drecha”.

“Pela nuesa parte, como organización civil, vamos tar faciendo’l llabor que mos correspuende, siguir afalando’l consensu y esixendo a los partíos que lleven la oficialidá nel programa que pongan en marcha les midíes necesaries pa facer la reforma efectiva de la forma más áxil que seya posible, asina como pa que, entrín y non, lleven alantre les midíes de normalización al altor de les circunstancies”.

 

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate

También en El Búscolu

PODEMOS Asturias - Podemos Asturies impulsa una declaración institucional para instar al Gobierno a solucionar el conflicto de los trabajadores de Babcock
15/06/2019 08:35:01
“Nos están alertando de la precarización de un servicio esencial. Cuando trabajan no sólo rescatan vidas sino que también ellos se la juegan, es una profesión de alto riesgo”, subrayó la diputada Nuria Rodríguez. “Si esto no se soluciona en un tiempo razonable lo que se va a conseguir es una precarización, que haya menos profesionalización y que el servicio, por tanto, empeore. Los ciudadanos y las ciudadanas, y la gente que está en el mar, no van a recibir el servicio que debieran cuando haya algún tipo de emergencia”, manifestó. La parlamentaria recordó que “aunque ahora mismo no tenemos una actividad normalizada en este Parlamento, la gente sigue sufriendo conflictos” y anunció que “una de las primeras medidas que vamos a tomar cuando podamos empezar a trabajar formalmente, es impulsar una declaración institucional a la que esperamos se sumen todos los partidos políticos que tienen representación en la Cámara. Vamos a solicitar que el Gobierno asturiano inste y exija al Ejecutivo central que solucione el conflicto de la manera más rápida y que los trabajadores y las trabajadoras de todo el sector -pilotos, rescatadores, personal médico y administrativo- reciban la compensación económica que les corresponde. No podemos tolerar que las empresas privadas estén gestionando servicios esenciales a precio de coste mientras los trabajadores ven reducido su salario. Es absolutamente inaceptable”.