Iniciativa pol Asturianu entama un concursu baxo’l títulu de #lamiollinguaye

Iniciativa pol Asturianu entama un concursu baxo’l títulu de #lamiollinguaye

Publicada por Redacción Búscolu el 15/02/2019 21:28:47

L’asociación anima a la sociedá asturiana a participar na convocatoria p’amosar la estima al idioma

La ONG pretende da-y una mayor presencia a la llingua asturiana nes redes sociales nes feches cercanes al Día Internacional de la Llingua Materna
XIXÓN, 20/11/2018. Iniciativa pol Asturianu anunció esta mañana la convocatoria d’un concursu baxo’l títulu de #lamiollinguaye. Con esta campaña, la ONG pretende da-y a la llingua asturiana presencia nes redes sociales nes feches cercanes al Día Internacional de la Llingua Materna.
El concursu institúise con un total de 3  premios (primeru, segundu y terceru)  dotaos  con un llote de llibros n’asturianu. El xuráu podrá entregar amás menciones especiales a otros y otres participantes. El  testu tien qu’entamar o contener la etiqueta o hashtag #lamiollinguaye y debe tar venceyáu con cualesquier cuestión llingüística, reivindicativa, d’apegu o sociollingüística al rodiu del asturianu y de tol dominiu llingüísticu asturllionés.
Los trabajos han ser inéditos y orixinales y pueden tar escritos en prosa o versu y tienen que tener como máximo 280 caracteres. 
La participación del concursu entama’l 16 de febreru a les 00:00 hores y fina’l 24 de febreru a les 18:00 hores. Los tuits premiaos van dase a conocer el día 25 de febreru, a les 12 hores, al traviés de la páxina web d’Iniciativa pol Asturianu (www.iniciativapolasturianu.org) y na prensa.
El xuráu tará compuestos por diferentes miembros d’Iniciativa pol Asturianu.
La entrega de premios va facese’l 27 de febreru a les 19:30 nos espacios del Conseyu de la Mocedá de Xixón (Avenida de Manuel Llaneza, 68, baxo, Xixón 33208).
Iniciativa pol Asturianu anima a la sociedá asturiana a participar na convocatoria p’amosar la estima y l’apegu al idioma y sensibilizar a la ciudadanía del valor de la nuesa llingua.


Pa más información
Estaya de Comunicación & Prensa

info@iniciativapolasturianu.org | Télefonu: 615 982 816

www.iniciativapolasturianu.org

CASTELLANO:

Iniciativa pol Asturianu organiza un concurso bajo el título de #lamiollinguaye
La asociación anima a la sociedad asturiana a participar en la convocatoria para mostrar la estima al idioma
La ONG pretende darle una mayor presencia a la lengua asturiana en las redes sociales en las fechas cercanas al Día Internacional de la Lengua Materna
XIXÓN, 20/11/2018. Iniciativa pol Asturianu anunció esta mañana la convocatoria de un concurso bajo el título de #lamiollinguaye. Con esta campaña, la ONG pretende darle a la lengua asturiana presencia en las redes sociales en las fechas cercanas al Día Internacional de la Lengua Materna.
El concurso se instituye con un total de 3  premios (primero, segundo y tercero)  dotados  con un lote de libros en asturiano. El jurado podrá entregar además menciones especiales a otros y otras participantes. El  texto tiene que comenzar o contener la etiqueta o hashtag #lamiollinguaye y debe estar relacionado con cualquier cuestión lingüística, reivindicativa, de apego o sociolingüística acerca del asturiano y de todo el dominio lingüístico asturleonés.
Los trabajos han ser inéditos y originales y pueden estar escritos en prosa o verso y tienen que tener como máximo 280 caracteres. 
La participación del concurso comienza el 16 de febrero a las 00:00 horas y termina el 24 de febrero a les 18:00 horas. Las obras tienen que publicarse en Twitter y/o Facebook usando el hashtag #lamiollinguaye.
Los tuits premiados se van a dar a conocer el día 25 de febrero, a las 12 horas, a través de la página web de Iniciativa pol Asturianu (www.iniciativapolasturianu.org) y en la prensa.
El jurado estará compuestos por diferentes miembros de Iniciativa pol Asturianu.
La entrega de premios se hará el 27 de febrero a les 19:30 en los espacios del Conseyu de la Mocedá de Xixón (Avenida de Manuel Llaneza, 68, bajo, Xixón 33208).
Iniciativa pol Asturianu anima a la sociedad asturiana a participar en la convocatoria para mostrar la estima y el apego al idioma y sensibilizar a la ciudadanía del valor de nuestra lengua.

BASES:


PRIMERA. Institúise un total de 3 premios (primeru, segundu y terceru) dotaos con un llote de llibros n’asturianu, amás, los mensaxen que resulten premiaos pueden ser imaxe de campañes de sensibilización y o reivindicación d’Iniciativa pol Asturianu El xuráu podrá entregar amás menciones especiales.

SEGUNDA. El testu tien qu’entamar o contener la etiqueta o hashtag #LAMIOLLINGUAYE y tien de tar venceyáu con cualesquier cuestión llingüística, reivindicativa, d’apegu o sociollingüística al rodiu del asturianu y de tol dominiu llingüísticu asturllionés.

TERCERA. Los trabayos han ser inéditos y orixinales.

CUARTA. Pue tar escritu en prosa o versu y tien que tener como máximu de 280 caracteres.

QUINTA. La participación del concursu entama’l 16 de febreru a les 00:00 hores y fina’l 24 de febreru a les 18:00 hores.

SEXTA. Los trabayos tienen que publicase’n Twitter y Facebook
usando’l hastag #LAMIOLLINGUAYE.

SÉPTIMA. El premiu pue ser declaráu ermu.

OCTAVA. Los tuits premiaos van dase a conocer el día 25 de febreru, a les 12 hores, al traviés de la páxina web d’Iniciativa pol Asturianu (www.iniciativapolasturianu.org) y na prensa.

NOVENA. El xuráu va tar compuestu por miembros d’Iniciativa pol Asturianu.

DÉCIMA. La entrega de premios va facese’l 27 de febreru a les 19:30 nos espacios del Conseyu de la Mocedá de Xixón (Avenida Manuel Llaneza, 68, baxu, Xixón, 33208).

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate

También en El Búscolu

Ciudadanos Asturias - Nacho Cuesta: “La cooficialidad del bable que quiere el PSOE implica imposición y obligación para funcionarios, profesores y niños, lo demás es vender motos”
22/05/2019 13:05:02
El candidato de Ciudadanos a la alcaldía de Oviedo, Nacho Cuesta, ha mostrado hoy su rotundo rechazo a la imposición y obligatoriedad que implica la oficialidad del bable que quiere imponer el PSOE. Recuerda Ciudadanos que el PSOE ha hecho bandera de su voluntad de imponer la cooficialidad del bable, así lo refleja su programa de gobierno que cualquiera puede consultar. En opinión de Nacho Cuesta, “que no tomen el pelo a la gente con eso de la cooficialidad amable. La oficialidad del bable que quiere el PSOE es imposición y significará obligar a funcionarios, profesores y niños a aprenderlo y usarlo, lo demás sólo es vender motos y edulcorar la realidad.  Un gobierno liderado por Ciudadanos nunca permitirá esa imposición, que implica además un despilfarro de dinero público para imponer una lengua a calzador para el beneficio de unos pocos. Ya existe una ley de protección y promoción del asturiano, del 89, y a nadie se le impide hablarlo a día de hoy. Todos usamos palabras en asturiano en nuestra vida diaria, pero los ovetenses no quieren la cooficialidad. Que nos diga Wenceslao López cuánta gente de esta ciudad dice ¨Uvieu en vez de Oviedo o cai en vez de calle, a pesar de los miles de euros que se ha gastado el tripartito con el PSOE a la cabeza en poner esa palabra en los carteles de nuestras calles”, señala el candidato de Ciudadanos a la alcaldía.