Iniciativa pol Asturianu fai un llamáu a la sociedá pa participar na Manifestaciónpola oficialidá

Publicada por Redacción Búscolu el 07/05/2015 17:21:06

La cercanía de les elecciones fai especialmente importante que la sociedá asturiana faiga un llamáu a los partíos, pidiéndo-yos un mayor compromisu cola llingua asturiana

Esti vienres 8 de mayu la sociedá asturiana vuelve a salir a la cai por mor del Día de les Lletres Asturianes pa reclamar la oficialidá del asturianu.  Dende Iniciativa pol Asturianu volvemos a sofitar un añu más esta manifestación, participando de la marcha. Esti añu la cercanía de les elecciones fai especialmente
importante la convocatoria, yá que ye necesario dexar nidio a los partíos políticos la necesidá d’actuar yá sobre la situación de perda idiomática y falta de drechos civiles que vivimos n’Asturies.

La Manifestación pola Oficialidá va salir a les 19:30 hores de la Estación del Norte d'Uviéu. Animamos a toles persones enfotaes nel futuru del idioma a participar con nós nesti actu festivu y reivindicativu que llenará les cais de la capital asturiana.

Iniciativa pol Asturianu quier facer un llamáu a la sociedá pa participar nesta reivindicación y va facelo con un repartu de nuevos materiales promocionales, incluyendo folletos y chapes reivindicatives.

Iniciativa pol Asturianu ye una organización que ñació pa implicar a tola sociedá asturiana nel procesu de recuperación y normalización del asturianu, y polo tanto camienta imprescindible que la sociedá s’implique y faiga oyer la so voz, que ye mayoritariamente favoratible a que l’asturianu se convierta nuna llingua normal, que pueda usase en tolos ámbitos y que tenga garantizáu’l so futuru, lo que solo ye posible si esta llingua ye oficial.

Iniciativa pol Asturianu recuerda que dempués de la manifestación va celebrase nel Teatru Campoamor la Xunta Estraordinaria de l’Academia de la Llingua Asturiana y que la entrada ye llibre y de baldre. Animamos a la xente a participar d'esti actu de sofitu a la institución y aprovechamos pa felicitar a la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana, organización que convoca la manifestación, qu’esti añu cumple 30

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate

También en El Búscolu

Ciudadanos Asturias - Ciudadanos Siero registra una iniciativa para impulsar el fomento de la cultura del voluntariado
20/03/2019 15:05:02
El Portavoz y Concejal de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Siero, Sergio García, ha registrado una moción, para ampliar la perspectiva de miras a Europa y facilitar vías de comunicación e intercambio a nuestros jóvenes, a través de las cuales puedan participar de las experiencias multiculturales y de internacionalización como ciudadanos comunitarios. La iniciativa contempla además que se aprovechen las políticas programáticas que la Comisión Europea pone a disposición de los jóvenes en materia de cooperación y participación, así como posibilitar el desarrollo de campos de voluntariado y desarrollo sostenible en Siero teniendo en consideración cuestiones como el desarrollo humano, medioambiental, educacional, cultural,… desde el respeto a los recursos existentes, a los derechos humanos y a los valores culturales tradicionales. “Desde Ciudadanos Siero abogamos por el fomento de la cultura del voluntariado, la solidaridad y la cooperación al desarrollo, por la promoción de la participación en actividades de solidaridad, con el objeto de llevar a cabo cambios positivos en la sociedad y en nuestro entorno, mejorando al mismo tiempo las capacidades y competencias de nuestros jóvenes, y su desarrollo personal, educativo, social, cívico y profesional”, ha señalado García. El edil, ha añadido además que su apoyo a esta Moción se enmarca en un eje programático de la Estrategia Juventud 2020 “Participación, voluntariado, inclusión e igualdad”, y ha lamentado que desde el Ayuntamiento sierense no se hayan desarrollado programas de Voluntariado Europeo a través del CES. “Desde hace años, el Ayuntamiento de Siero ya no organiza Campos de Trabajo, la última vez que se organizó esta actividad fue en 1998, con un campo medioambiental en la finca La Cebera de Lugones, en la que se desbrozó y limpió la zona cercana al lago y los jóvenes se alojaron en el colegio Santa Bárbara donde se instalaron literas y se contrató un catering. También hubo campos en Pola de Siero, en 1991 y 1992”, ha finalizado García.