Con motivu de la nuea edición de la “Semana Negra” l·Asociación Cultural N·Ast, l·Atenéu Cultural Xuan María Acebal y el Coleutivu d·Estudiantes escontra la “Semana Negra”, queremos manifestar la nuesa refuga a esti peculiar “festival”.

La “Semana Negra” tien un calter cultural más que cuestionable, y lo que rescampla ye que nin recueye nin respeta la realidá cultural y llingüística d·esti País. Y acullá del cosmopolitismu astractu que tien por bandera pa xustificar la so nula representatividá cultural y social col pasu de los años vien convirtiéndose cada vuelta más nuna gran feria que provoca protestes vecinales allá por onde s·instala
y que se caracteriza por una estraña y pocu nidia organización financiera.

Poro queremos esixir que se publiquen toes y caún de les cuentes de la “Semana Negra” a lo llargo d·estos años, asina como la fin del fuerte y privilexáu tratu de favor que recibe del Ayuntamientu de Xixón tantu nel aspeutu económicu como nel loxísticu.

Consideramos amás que·l nuevu gobiernu municipal del conceyu de Xixón tien una coxuntura más que favoratible pa zarrar esti espilfarru y esti insultu a la cultura asturiana. Esperemos que nun esbardie esta ocasión decepcionando a una amplia mayoría ciudadana.