Cultura celebrará la Selmana de les Lletres Asturianes del 28 de septiembre al 2 de octubre

Cultura celebrará la Selmana de les Lletres Asturianes del 28 de septiembre al 2 de octubre

Publicada por Redacción Búscolu el 06/05/2020 17:05:01

La Consejería de Cultura, Política Llingüística y Turismo ha anunciado hoy que la 41ª edición de la Selmana de les Lletres Asturianes se celebrará del 28 de septiembre al 2 de octubre.

La Dirección General de Política Llingüística, de acuerdo con la Academia de la Llingua Asturiana (ALLA), decidió aplazar la celebración institucional de les Lletres Asturianes el 20 de marzo, como consecuencia del decreto del estado de alarma y el consiguiente confinamiento provocado por la crisis del coronavirus. Asimismo, ALLA optó también por postergar hasta el otoño el Día de les Lletres Asturianes, que por tradición debería haberse celebrado este viernes.

La fiesta de la literatura en asturiano y en gallego-asturiano, que se convoca anualmente desde 1980, tendría que haberse organizado esta semana. En esta edición, la consejería ha decidido dedicar la Selmana a recuperar la figura de la autora maliaya María Teresa Villaverde, Tuxa (1882-1934), una escritora del Regionalismo de la primera mitad del siglo XX, poeta, narradora y dramaturga.

Del 28 de septiembre al 2 de octubre, la Selmana de les Lletres reivindicará su figura bajo el lema Tuxa, sentimientu y tradición, y recuperará en una publicación su obra localizada. Tambien producirá un vídeo sobre su persona y el entorno cultural y social en el que trabajó.

Entre otros actos de la programación, destaca la celebración, el 2 de octubre, del Día del Llibru Asturianu, en el que colaboran las principales librerías de Asturias.

 

Miércoles, 6 de mayu de 2020

La Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu anunció güei que la 41.ª edición de la Selmana de les Lletres Asturianes va celebrase del 28 de setiembre al 2 d'ochobre próximos.

La Dirección Xeneral de Política Llingüística, d’alcuerdu cola Academia de la Llingua Asturiana (ALLA), decidió aplazar la celebración institucional de les Lletres Asturianes el pasáu 20 de marzu, de resultes del decretu del estáu d'alarma y el confinamientu consiguiente provocáu pola crisis del coronavirus. Asina mesmo, l’ALLA optó tamién por retardar hasta la seronda'l Día de les Lletres Asturianes, que por tradición tendría de celebrase esti vienres próximu.

La fiesta de la lliteratura n'asturianu y en gallego-asturianu, que se convoca cada añu dende 1980, tendría de celebrase dende'l pasáu llunes hasta'l vienres viniente. Nesta edición, la conseyería decidió dedicar la Selmana a recuperar la figura de l'autora maliaya María Teresa Villaverde, Tuxa (1882-1934), una escritora del Rexonalismu de la primer metá del sieglu XX, poeta, narradora y dramaturga.

Del 28 de setiembre al 2 d'ochobre, la Selmana de les Lletres va reivindicar la figura de María Teresa Villaverde col lema Tuxa, sentimientu y tradición, y va recuperar nuna publicación la so obra localizada, amás de producir un videu sobre la so persona y l’entornu cultural y social nel que trabayó. Ente otros actos de la programación, destaca la celebración el 2 d'ochobre del Día del Llibru Asturianu, nel que collaboren les principales llibreríes d'Asturies.

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate

También en El Búscolu