En rempuesta a les quexes D´Otea, Hostelería y Turismo

Publicada por Redacción Búscolu el 10/10/2015 17:30:15

Dende Darréu queremos desplicar l'únicu oxetivu de la nuesa actividá: sacar la cultura a la cai. Somos una organización de mozos y moces ensin ánimu de llucru que nun recibe sovención nenguna, polo qu'el chigre ye la única vía d'ingresos pa poder cubrir los gastos.

La ubicación de la carpa y en xeneral, el desendolcu de l'actividá, nun ye nada apurao d'un día
pa otru, sinón que lleva en procesu meses y tien tolos permisos necesarios.

Ye por ello que refugamos dafechu les quexes recibíes, yá qu'emplegar un espaciu públicu pa realizar una actividá sociocultural autoxestionada, sobre manera entamada pola mocedá, nun consideramos que seya delitu nengún; sinón too lo contrario. Amás, consideramos que dende'l coleutivu hosteleru deben entender que nun cunten col monopoliu de les cais, y menos tovía cuando nun ufren alternatives d'ociu xuvenil nin apegaes a la nuesa realidá cultural.

Sicasí, pidimos disculpes por si la iniciativa pudo causar molesties a dalgún vecín, y animámosvos a participar nesta segunda xornada del Día de la Mocedá Revolucionario, onde vos esperamos con xuegos tradicionales, comida popular, reivindicación, música y muncho más.

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate

También en El Búscolu

Ciudadanos Asturias - Nacho Cuesta propone destinar un espacio de la Fábrica de Gas a locales de ensayo para bandas y orquestas municipales que ensayan en condiciones inaceptables en la actualidad
24/04/2019 17:35:02
El candidato de Ciudadanos a la alcaldía de Oviedo, Nacho Cuesta, ha explicado hoy su propuesta para que las bandas de música municipales y orquestas como Oviedo Filarmonía tengan un local en condiciones para ensayar en esta ciudad. En opinión de Nacho Cuesta, “la reciente adquisición de la Fábrica de Gas por parte del Ayuntamiento supone una oportunidad de oro para mejorar las condiciones de ensayo de las bandas y orquestas municipales, que en la actualidad están ensayando en condiciones inaceptables, en los bajos del Teatro Filarmónica, sin espacio suficiente y sin buenas condiciones acústicas y de ventilación. No puede ser que un orgullo de orquesta como Oviedo Filarmonía se quede, en muchas ocasiones, sin poder ensayar con los solistas invitados a los conciertos por las malas condiciones en las que tienen que trabajar, sin acústica adecuada, sin ventilación y sin espacio suficiente. La Fábrica de Gas, por el espacio que tiene, por suubicación cerca del Conservatorio Superior de Música y por el carácter de espacio cultural que se le pretende dar, nos parece un lugar idóneo para destinar una parte del equipamiento a estos locales de ensayo para las bandas de música municipales y a los coros que ensayan en Oviedo”, señala el candidato de la formación naranja.