Antón García nos talleres de llectura n'Asturianu de Villaviciosa (xueves 3 de marzu)

Antón García nos talleres de llectura n'Asturianu de Villaviciosa (xueves 3 de marzu)

Publicada por Redacción Búscolu el 01/03/2016 23:09:16

Los alcuentros col autor de los talleres de llectura n'asturianu de Villaviciosa, qu'entama'l Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la sidra, acueyen esti próximu xueves, 3 de marzu, a les 18:30 hores, nel salón d'actos del centru cultural Capistrano de Villaviciosa, al escritor, críticu y estudiosu de la lliteratura asturiana Antón García, que vendrá a falar al rodiu de la so última novela, 'Crónica de la lluz y la solombra', cola qu'algamó'l premiu Xosefa Xovellanos de novela na so edición de 2014. 

Antón García (Tuña, Tinéu, 1960), tien publicaes, amás d'esta, les noveles 'El viaxe' (1988) y 'Díes de muncho' (1998), colos que yá ganara'l Xosefa Xovellanos n'anteriores ediciones. Tamién algamó'l Teodoro Cuesta de poesía y otros como'l de la Crítica d'Asturies o'l Fernandez, axuntando la so poesía completa nel volumen 'La mirada aliella (2007). Nesta última publicación recrea un crimen real cometíu en 1987, en el que Rafael Gancedo González mató a su mujer y a su hijo (con la presunta intención de irse con su amante), así como el proceso judicial, y su posterior ejecución dos años después en Tineo, la última realizada en plaza pública en Asturias, y posiblemente también en España. asina como'l posterior procesu xudicial y execución, la última que se realizó en plaza pública na historia d'Asturies.

 

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate

También en El Búscolu

Preocupación sobre los chiringuitos ilegales en el sell
11/07/2020 20:35:04
Los Alcaldes de Cangas de Onís y de Parres hemos mandado esta tarde una nota de prensa conjunta mostrando una vez más nuestra preocupación por la proliferación de chiringuitos ilegales en el Sella, mucho más en este contexto de crisis sanitaria. Os dejo el contenido íntegro de la misma: ¿Esta mañana de domingo, los Alcaldes de Cangas de Onís y Parres se reunían para analizar y valorar la situación generada por la instalación de chiringuitos ilegales en el entorno del Río Sella. Los dos regidores mostraron su preocupación por la práctica de esta actividad ilegal, más grave aún en los actuales momentos de crisis sanitaria. Por ello, acordaron sumar recursos e intensificar su colaboración, para luchar juntos y de forma más eficaz contra esta práctica que lastra la imagen turística que ambos concejos quieren promocionar y que en la actual coyuntura supone además un riesgo para la salud pública. A lo largo de esta jornada, fuerzas del Seprona inspeccionaron la Ribera del Sella, al tiempo que efectivos de la Policía Local de Cangas de Onís, procedían a desmantelar alguna de estas instalaciones. José Manuel G. Castro y Emilio G. Longo reforzarán todos los instrumentos de colaboración a su alcance para erradicar una actividad clandestina e irregular a la vez que solicitan la colaboración de todas las administraciones competentes, para trabajar de forma resolutiva, en este objetivo. Esta misma semana tendrán lugar los primeros contactos con otras administraciones para abordar de forma trasversal esta problemática que preocupa seriamente a ambos alcaldes.¿