El grupu asturianu de punk-rock Misiva estrena esti vienres 24 d’abril el curtiumetraxe musical ‘L’Últimu Aliendu’

El grupu asturianu de punk-rock Misiva estrena esti vienres 24 d’abril el curtiumetraxe musical ‘L’Últimu Aliendu’

Publicada por Redacción Búscolu el 23/04/2020 12:04:01

Trés nuevos cantares que van asoleyar a les 21.30h na so canal de YouTube dan forma a un curtiu dirixíu pol realizador Titi Muñoz

Esti 2020 Misiva cumplen 10 años faciendo punk-rock y pa celebralo embárquense nel so proyectu más ambiciosu: poner música a un curtiumetraxe. El vienres 24 d’abril a les 21.30 hores, na canal de YouTube de Misiva, va estrenase ‘L’Últimu Aliendu’, obra de calter “post-apocalípticu” qu’entemez el bon facer de Titi Muñoz -reputáu realizador asturianu que ganó un premiu AMAS en 2019 na estaya de meyor videuclip- y el d’esta banda moscona -que tien cuatro discos al so llombu y que tocó en prestixosos festivales como’l Resurrection Fest y el Tsunami Xixón-. El teaser d’adelantu yá se pue ver en YouTube.

‘L’Últimu Aliendu’ ta formáu por trés nuevos cantares -”Esclavos del Momentu”, “Héroes Ensin Nome” y “Qu’Arda’l Sol”-, toos ellos cantaos n’asturianu dafechu y con un mensaxe de denuncia social y optimista a la par; mui afayadizos pa estos tiempos que tamos viviendo. Musicalmente reflexen la madurez de Misiva, con un soníu más rockeru, pero ensin perder de referencia el punk-rock d’influyencia anglosaxona que los caracteriza. Grabaos nos OVNI Estudios de Pablo Martínez (Desakato) y masterizaos n’Estaos Xuníos por Brad Boatright, estos temes van asoleyar tamién en forma d’EP el sábadu 25 en toles plataformes dixitales.

Con esti estrenu, Misiva entamen a celebrar el so décimu aniversariu. La banda programara una proyección d’esta “roadmovie” nel Teatru Filarmónica d’Uviéu, pero a cuenta de la crisis del COVID19 tuvieron que cancelala. Agora va ser en YouTube onde van estrenar el videu pa compartilu con tola xente que ta sufriendo’l confinamientu. Dempués llegará’l conciertu especial de celebración, programáu pal 4 de setiembre na sala Tribeca d’Uviéu y nel que van actuar xunto a Amplify.

Contactu y más información:
Press Kit Dixital: https://bit.ly/EPK-Aliendu
Xestión d’entrevistes: Xicu Ariza (musicasturiana.com) / Tlf. 645 137 125 / tienda@musicasturiana.com
-en castellano-
El grupo asturiano de punk-rock Misiva estrena este viernes 24 de abril el cortometraje musical ‘L’Últimu Aliendu’
Tres nuevas canciones que se publicarán a las 21.30h en su canal de YouTube dan forma a un corto dirigido por el realizador Titi Muñoz

Este 2020 Misiva cumplen 10 años haciendo punk-rock y para celebrarlo se embarcan en su proyecto más ambicioso: poner música a un cortometraje. El viernes 24 de abril a las 21.30 horas, en el canal de YouTube de Misiva, se estrenará ‘L’Últimu Aliendu’, obra de temática “post-apocalíptica” que une el buen hacer de Titi Muñoz -reputado realizador asturiano que ha ganado un premio AMAS en 2019 en la categoría de mejor videoclip- y el de esta banda moscona -que tiene cuatro discos a sus espaldas y ha tocado en prestigiosos festivales como el Resurrection Fest y el Tsunami Xixón-. El teaser de adelanto ya se puede ver en YouTube.

‘L’Últimu Aliendu’ está formado por tres nuevas canciones -”Esclavos del Momentu”, “Héroes Ensin Nome” y “Qu’Arda’l Sol”-, todas ellas cantadas íntegramente en asturiano y con un mensaje de denuncia social y optimista a la vez; muy adecuadas para los tiempos que estamos viviendo. Musicalmente reflejan la madurez de Misiva, con un sonido más rockero, pero sin perder de referencia el punk-rock de influencia anglosajona que les caracteriza. Grabados en los OVNI Estudios de Pablo Martínez (Desakato) y masterizados en Estados Unidos por Brad Boatright, estos temas se publicarán también en forma de EP el sábado 25 de abril en todas las plataformas digitales.

Con este estreno, Misiva comienzan a celebrar su décimo aniversario. La banda había programado una proyección de esta “roadmovie” en el Teatro Filarmónica de Oviedo/Uviéu, pero por culpa de la crisis del COVID19 tuvieron que cancelarla. Ahora será en YouTube donde estrenarán el video para compartirlo con toda la gente que está sufriendo el confinamiento. Después llegará el concierto especial de celebración, programado para el 4 de septiembre en la sala Tribeca de Oviedo/Uviéu y en el que actuarán junto a Amplify.

Contacto y más información:
Press Kit Digital: https://bit.ly/EPK-Aliendu
Gestión de entrevistas: Xicu Ariza (musicasturiana.com) / Tlf. 645 137 125 / tienda@musicasturiana.com


Adelantu'l curtiumetraxe '"L'ÚLTIMU ALIENDU". Dirixíu por Titi Muñoz.

 

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate

También en El Búscolu