El Centro Niemeyer acogerá el sábado 27 la final de la XIII edición del Premiu Camaretá al Meyor Cantar

Publicada por Pressy el 18/11/2021 14:35:01

El auditorio del Centro Niemeyer acogerá el sábado 27 de noviembre, a las 22:15 horas, la final de la XIII edición del Premiu Camaretá al Meyor Cantar en lengua asturiana o gallego-asturiano, convocado por la Consejería de Cultura, Política Llingüística y Turismo

El jurado del galardón, que reconoce la mejor composición en lengua asturiana o gallego-asturiano difundida el pasado año, seleccionó en julio, durante la primera fase del certamen, las cuatro canciones finalistas: Tomasín, del grupo ¿Aú?; Flacos y ensin peinar, de la Banda de Gaites Camín de Fierro; Veis volver, del dúo L-R, y El que conoz a tierra, de Carla Armas y Rubén García.

La gala se retransmitirá en directo en TPA e incluirá las actuaciones de los cuatro finalistas. A continuación, durante la deliberación del jurado, actuará Rodrigo Cuevas, que interpretará Rambalín, la canción ganadora en la pasada edición, entre otras de su repertorio. Posteriormente se anunciará el tema premiado en esta ocasión y se entregará el trofeo correspondiente.

El premio tiene una dotación de 6.000 euros y conlleva la realización de un videoclip, así como la promoción y difusión de la canción ganadora en los medios de comunicación y en los eventos promovidos por el Gobierno de Asturias.

La entrada a la gala será libre y gratuita hasta completar el aforo del auditorio. Las entradas pueden reservarse en la taquilla del Centro Niemeyer (Avilés), Laboral Ciudad de la Cultura (Gijón) y el Centro de Información Turística del Principado (Oviedo), así como en la web del Centro Niemeyer: www.centroniemeyer.es.

 

La XIII edición del Premiu «Camaretá al Meyor Cantar» en llingua asturiana o gallego-asturianu, convocáu pola Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu, va celebrar la so gala final el 27 de payares próximu a les 22:15 hores, nel Auditoriu del Centru Niemeyer d'Avilés.

El xuráu del premiu, que busca reconocer a la meyor composición en llingua asturiana o gallego-asturianu divulgada mientres l'añu 2020, escoyó na primer fase del certame, celebrada en xunetu, los cuatro cantares finalistes. Estos son: Tomasín, del grupu ¿Aú?, Flacos y ensin peinar, de la Banda de Gaites Camín de Fierro, Veis volver, del dúu L-R y El que conoz a tierra de Carla Armas y Rubén García.

La gala va retresmitila en directo la TPA y va acoyer les actuaciones de los cuatro finalistes. De siguío, mientres la deliberación del xuráu, Rodrigo Cuevas va tener una actuación de 25 minutos na que va interpretar el cantar ganador de la edición pasada, Rambalín, ente otres del so repertoriu. Tres esta actuación, va anunciase'l cantar ganador y va facese entrega d'un troféu a los sos intérpretes. El premiu tien una dotación de 6.000 euros y incluye la realización d'un videoclip, asina como la promoción y divulgación del cantar ganador nos medios de comunicación y nos eventos entamaos o promovíos pol Gobiernu del Principáu d'Asturies.

La entrada a la gala ye llibre y gratuita hasta enllenar l'aforu del auditoriu. Les entraes puen acutase na taquilla del Centru Niemeyer (Avilés), Llaboral Ciudá de la Cultura (Xixón) o'l Centru d'Información Turística del Principáu d'Asturies (Uviéu), y tamién na web del Centru Niemeyer (www.centroniemeyer.es).

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate

También en El Búscolu