El Museo Barjola acoge desde mañana la exposición Miraes 2018, enmarcada en la XIV Muestra de la Asociación Profesional de Fotoperiodistas Asturianos (Apfa), que también hará entrega de sus galardones durante la inauguración. Está organizada por la asociación y la Consejería de Educación y Cultura, que editará un catálogo con las 90 imágenes seleccionadas para esta edición, y cuenta con la colaboración del Ayuntamiento de Gijón.

La Apfa, fundada en 2003, convoca el concurso Miraes para hacer patente la relevancia de la información visual y de la dificultad y la dureza del trabajo diario de los fotoperiodistas en cualquiera de los frentes que marcan la actualidad informativa.

En el acto inaugural, la APFA entregará sus dos galardones anuales. En esta edición, el Premio Memorial Ramón González (mejor imagen hecha en Asturias) ha recaído en Eloy Alonso, y el Premio Memorial Joaquín Bilbao (mejor imagen de un fotoperiodista asturiano en cualquier lugar del mundo), en Manu Brabo.

Los galardonados recibirán una pieza del escultor asturiano Pablo Maojo, realizada expresamente para los premios Miraes.

En la inauguración participarán, además del presidente de Apfa, Fernando Robles, el viceconsejero de Cultura y Deporte del Principado, Vicente Domínguez, y el director general de Política Llingüística, Fernando Padilla.

   - La muestra ta entamada por la Conseyería d’Educación y Cultura y l’Asociación Profesional de Fotoperiodistes Asturianos

El Muséu Barjola acueye dende mañana la esposición Miraes 2018, enmarcada na XIV Amuesa de l'Asociación Profesional de Fotoperiodistes Asturianos (APFA). Na inauguración, l’APFA va facer entrega de los sos galardones.

L'amuesa ta entamada pola asociación de los fotoperiodistes y la Conseyería d'Educación y Cultura, que va editar un catálogu coles 90 imáxenes escoyíes pa esta edición, y cuenta cola collaboración del Conceyu de Xixón.

L’APFA, fundada en 2003, convoca'l concursu Miraes para facer patente la relevancia de la información visual y de la dificultá y la dureza del trabayu diariu de los fotoperiodistes en cualesquier de los frentes que marquen l'actualidá informativa.

Nel actu inaugural, l’APFA va dar los sos dos galardones añales. Nesta edición, el Premiu Memorial Ramón González (meyor imaxe fecha n'Asturies) recayó n'Eloy Alonso; y el Premiu Memorial Joaquín Bilbao (meyor imaxe d'un fotoperiodista asturianu en cualquier llugar del mundu), en Manu Brabo.

Los galardonaos van recibir una pieza del escultor asturianu Pablo Maojo, realizada espresamente para los premios Miraes.

Na inauguración van participar, amás del presidente d’APFA, Fernando Carbayos, el viceconseyeru de Cultura y Deporte del Principáu, Vicente Domínguez, y el director xeneral de Política Llingüística, Fernando Padilla.