La Secretari?a de Educacio?n, Universidades y Normalizacio?n Llingu?i?stica de la FSA-PSOE entrego? esta tarde los premios del V Concurso de Microrrellatos convocado en el marco de la Selmana de les Lletres Asturianes. Adolfo Camilo, Anabel Santiago y Natalia Riego se hicieron con el primer, segundo y tercer premio respectivamente en una edicio?n de re?cord que conto? con ma?s de 80 participantes.

La FSA-PSOE entrego? los premios de la V edicio?n del so Concursu de Microrellatos en Twitter, qu’an?almente convoca la Secretari?a d’Educacio?n, Universida? y Normalizacio?n Llingu?i?stica. Nesta ocasio?n el primer premiu correspondio? a Adolfo Camilo, mientres que Anabel Santiago llogro?’l segundu premiu y Natalia Riego, el terceru. Tra?tase de la V edicio?n d’un concursu convoca?u por cuenta de la Selmana de les Lletres / Semana das Lletras.

A FSA-PSOE entrego?u os premios da V edicio?n del sou Concurso de Microrrelatos en Twitter, qu’anualmente convoca a Secretari?a d’Educacio?n, Universida? y Normalizacio?n Llingu?i?stica. Nesta ocasio?n el primeiro premio foi pa Adolfo Camilo, mentres que Anabel Santiago obtuvo el segundo premio y Natalia Riego, el terceiro. Tra?tase da V edicio?n d’un concurso convocao con motivo da celebracio?n da Selmana de les Lletres / Semana das Lletras.