La sede de la FSA-PSOE na Eria, n’Uviéu acueye güei la entrega de premios del II Concursu de microrrellatos al rodiu de la 40º Edición de la Selmana de les Lletres asturianes. Nesta edición recibiéronse más de ochenta textos.

La calidá de los textos fue destacada polos integrantes del xuráu: el periodista, profesor y presentador de televisión, Inaciu Galán y González, l’escritor, profesor y académicu de la llingua nuevu, Pablo Texón, la poeta y directora de la Editorial Trabe, Ester Prieto y la secretaria de Educación, Universidad y Normalización Llingüística, Marí Luz Pontón.

Esti añu la ganadora fue la autora, direutora ya actriz, Laura Iglesia, con un textu perguapu qu’axunta condensación llírica, exposición emocional y sorpresa amenazante; el segundo premio é pra un relato d’Iván de Cazarón, profesor y collaborador de revistes y outras publicacióis, que fala na outra llingua d’Asturias del paso del tempo, de como a vida é breve y tamén de como merez a pena vivirla, por muito qu’as veces as cousas nun son como esperamos.

El tercer premiu ye pal rellatu que mos regala César G. Herrerías, que mos tresllada a un futuru apocalípticu nel que como nesta Asturies de nueso, la mocedá tien de colar, magar que nesti casu marchen pa otros planetes, sustituyíos por robós.

Los tres premiaos van recibir un llote de llibros y un diploma y los que resultaron finalistes, un llibru y un diploma.