La propuesta d·una candidatura xunitaria asturiana dientru la coalición entamada con EH Bildu, el trabayu en Conceyu Abiertu, y la necesidá d·aniciar una Mesa Nacional, ente los alcuerdos d·un Conceyu Xeneral pa medrar.

Productivu y pa medrar, eses fueron les valoraciones rializaes por Arturu X. Bermeyu pa resumir el Conceyu Xeneral Estraordinariu que tuvo llugar el pasáu sábadu 15 de febreru.

Un conceyu nel que s·aprebó la llinia política de la organización pa los prósimos años, na que se perafitaba l·apueste pola xunidá, pero ensin permitir qu·ello suponga un paralís de la organización, y el sofitu al proyeutu municipalista que representa Conceyu Abiertu, y la necesidá d·aniciar una Mesa Nacional na que tean cabida toles formaciones socio-polítiques d·ámbetu nacional qu·asuman el drechu del Pueblu Asturianu a decidir.

Asina mesmo, tamién s·aprebó la participación nes elleiciones europees na coalición entamada con EH Bildu, y la propuesta d·una candidatura asturiana xunitaria dientru d·ella, lo que se treslladará nos vinientes díis al restu de les formaciones sociales y polítiques que se mueven dientru·l marcu del soberanismu asturianu.

Arriendes d·ello, valoróse la situación socio-política d·anguañu, y tratárense aspeutos concretos de la rialidá asturiana, apostando por afondar tantu nos conteníos sociales comu nacionales, denunciando cómu la izquierda española quier aprofitar la gravedá de la situación social que carecemos pa tapecer la custión nacional asturiana.

Nel tarrén organizativu tamién hebio novedaes, afitándose responsables pa cauna de les estayes de trabayu y emplazándose pa la prósima Xunta Xeneral pa presentar los programes d·actuación.