PODEMOS Asturias - Enrique López: «Ta en manes del Gobiernu asturianu solucionar la discriminación salarial na empresa pública EBHI»

Publicada por Pressy el 08/02/2019 08:35:15

Fernando González, portavoz del comité d’empresa d’EBHI, señaló que «somos una empresa pública participada al 78% pola Autoridá Portuaria, y el conseyu d’alministración ta nomáu mayoritariamente pol Gobiernu asturianu». Detalló que «esta empresa fizo en 2006 un cambiu na tabla salarial, creando una brecha del 20% ente’l personal con antigüedá anterior a setiembre de 2006 y los que ingresamos posteriormente na empresa. En 2019 esa brecha llega al 23%, más de 11.000 euros brutos al añu, en personal de la mesma empresa y de la mesma categoría».

El representante sindical quixo dexar claro que «EBHI, a pesar de ser una empresa pública, depende de los beneficios qu’ella mesma xenera, que nos últimos años fueron millonarios, polo que ye dafechu factible esta equiparación salarial». Y añadió que «nos prestaría que tolos grupos parlamentarios tuvieran equí con nosotros apoyando esta causa, dao que se punxeron a la cabeza de la pancarta pa pidir la equiparación n’otros cuerpos del Estáu que nin siquiera dependen de l’Alministración asturiana».

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate

También en El Búscolu