L•ÚNICU ALCUERDU QU•ALGAMAREN EN CUATRO AÑOS DE GOBIERNU PSOE-IU FUERON LOS PUESTINOS Y LES PERRES A REPARTIR ENTE LES ORGANIZACIONES

RIBESEYA YE UN REINU DE TAIFAS A XUICIU D’ANDECHA ASTUR

Andecha Astur de Ribeseya quier asoleyar el noxu que produz ver continuamente na prensa los alderiques ente esta pareya mal avenida, dafechu Ramón Canal y Paco Vazquez tan a piques de firmar p•apaecer na nueva temporada de la televisiva serie “matrimoniadas” na que tres pareyes pasen el tiempu atacándose y esbabayando.

 A xuiciu d’Andecha Astur, ta claro que lo únicu que preocupó a estos dos partíos fueron los cargos a repartir ente los sos militantes y les perres que-y correspondíen a caún. Dafechu Andecha Astur pidió delles veces al entamu del mandatu a PSOE y IU de Ribeseya qu•asoleyaran los alcuerdos programáticos qu•habíen algamáu pa roblar el pactu, col enfotu de que la sociedá pudiera facer un siguimientu y asina poder valorar meyor la dómina de gobiernu compartíu ente l•auto nomada “izquierda plural”, ta claru que la callada foi la única rempuesta ya que nun hai programa dalu más allá del llibertinaxe de cada conceyal nel so área d’aición.

 Por últimu, Andecha Astur pide al gobiernu llocal que dexen de ponese medayes cada vegada que se fai daqué nel conceyu puestu que munches obres fueron pidíes o quedaren afitaes antes d•entrar ellos y por gobiernos que nun son llocales precisamente, polo qu•aínda dan más vergoña con estos paripés. Como suxerencia y por cuartu añu y quiciabes l•últimu, Andecha Astur pide a esta “izquierda plural” qu’entame por camudar la fiscalidá del conceyu, herencia del gobiernu de la derecha y cola que paez que tan agustu, por una progresista na que se diferencie ente ricos y xente trabayadora, ye•l primer pasu pa entamar a facer polítiques d•izquierdes. Además sigue intactu•l catastrazu que llantó•l PSOE dende Madrí y qu•en Ribeseya asumen con disciplina de partíu, polo que pidimos tamién que finen con esti mecanismu de xantaxe al pequeñu propietariu y que beneficia a los grandes especuladores del suelu,  introduciendo deducciones con una nueva figura impositiva que distinga ente finques destinaes a la ganadería y agricultura, incluyíu l•autoconsumu y per otru llau la especulación urbanística que tantu dañu ta faciendo al conceyu.

 

 

 

 

 

 

 

RIBESEYA ES UN REINO DE TAIFAS A JUICIO DE ANDECHA ASTUR

EL ÚNICO ACUERDO QUE ALCANZARON EN CUATRO AÑOS DE GOBIERNO PSOE-IU FUERON LOS “PUESTINOS Y LES PERRES” A REPARTIR ENTRE LAS ORGANIZACIONES

Andecha Astur de Ribeseya quiere mostrar el rechazo que produce ver continuamente en la prensa las discusiones entre esta pareja mal avenida, de hecho se comenta que Ramón Canal y Paco Vázquez están a punto de firmar su presencia en la nueva temporada de la televisiva serie “matrimoniadas” en la que tres parejas pasan el tiempo atacándose y faltándose al respeto y aireando sus miserias.

 A juicio de Andecha Astur, está claro que lo único que preocupó a estos dos partidos fueron los cargos a repartir entre sus militantes y les perres que correspondían a cada uno, de aquellos polvos estos lodos. De hecho Andecha Astur pidió varias veces al inicio del mandato a PSOE y IU de Ribeseya que hicieran públicos los acuerdos programáticos que habían alcanzado para firmar el pacto de gobierno, con el interés de que la sociedad pudiera conocerlo y así hacer un seguimiento y  poder valorar mejor la época de gobierno compartido entre la auto proclamada “izquierda plural”, la callada fue la única respuesta ya que no hay programa ninguno más allá del libertinaje de cada concejal en su área de acción.

 Por último, Andecha Astur pide al gobierno local que dejen de ponerse medallas cada vez que se hace algo en el concejo puesto que muchas obras fueron pedidas o quedaron confirmadas antes de entrar ellos y por gobiernos que non son locales precisamente, por lo que todavía dan más vergüenza aun con estos paripés. Como sugerencia y por cuarto año y quizás el último, Andecha Astur pide a esta “izquierda plural” que comience por cambiar la fiscalidad del concejo, herencia del gobierno de la derecha y con la que parece que están a gusto, por una progresista en la que se diferencie ente ricos y gente trabajadora, ese es el primer paso para comenzar a hacer políticas de izquierdas. Además sigue intacto el catastrazo que impuso el PSOE desde Madrid y que en Ribeseya asumen con disciplina de partido, por lo que pedimos también que terminen con este mecanismo de chantaje al pequeño propietario y que beneficia a los grandes especuladores del suelo. Introduciendo deducciones con una nueva figura impositiva que distinga primero ente fincas destinadas a la ganadería y agricultura, incluida el autoconsumo y por otro lado la pura especulación urbanística que tanto daño está haciendo al concejo.