El prósimu 27 de xunu va tener llugar la primer Marcha Moza en Defensa la Ñatura, un eventu nel que se fadrá una travesía pelos montes d'Asturies col oxetivu y enfotu de crear conciencia mediuambiental dende un puntu de vista mozu.

Nesta ocasión aniciamos esti eventu percorriendo el Camín Real de la Mesa onde pel trayeutu fadranse mini-talleres breves (10-15 minutos) sobre estremaos temes: mediu ambiente, soberanía, cultura y tradición, represión... too ello dende una perspeutiva moza.

Dende Darréu pondremos un autobús pa que'l viaxe seya más cómodu y podamos disfrutar toes más tovía del trayectu. El preciu del bus sedrá de 5 € por persona y los horarios de salida son los que vienen darréu:

- A les 8:00 en Xixón, na Gota Llechi.

- A les 8:30 n'Uviéu, onde'l llocal la CSI.

- A les 8:55 en La Felguera, na Estación d'Autobuses.

- A les 9:10 en Mieres, nel Antiguu Cuartel.

Dende Darréu animamos a tola mocedá a participar nesti alcuentru y facer que seya un día  d'intercambiu d'idees, formación, folixa, aprendizaxe, conciencia y crítica. Porque creemos que la mocedá tien que ser el motor de cambiu y porque creemos que tenemos muncho que dicir pa tresformar Asturies y facer d'ella un sitiu de collores, un sitiu solidariu, con conciencia...porque queremos un pueblu llibre.

El 27 de xunu xubi a la Primer Marcha Moza en Defensa la Ñatura y faigamos camín xuntes por una Asturies onde'l mediu ambiente seya respetáu y cuidáu pa poder siguir deprendiendo toes d'él. Contauta con nós y reserva la to plaza. Pues facelo vía email a la nuesa direición: darreu.moceda@gmail.com o nel teléfonu 696 106 907 (llamada de teléfonu o vía WhatsApp).