El focu de debate nos caberos díes ente la ciudadanía del conceyu de Mieres, ye·l gastu absurdu realizáu pol Ayuntamientu, más esautamente pola conceyalía de cultura, nos cartelos d·apoyu a una concursante d·un programa televisivu.

La financiación d·esta propaganda, súmase a una llarga llista de banalidaes no referíu a la distribución de les perres prodecentes de los y les ciudadanes del conceyu.

Apreciamos dende Conceyu Abiertu, que los recortes aprebaos baxo·l mandatu de Izquierda Xunida en Mieres, avérense a posiciones defendíes dende siempres pola drecha comu demuestren los siguientes exemplos: Tantu la retirada de los cubos de basoria, la xuba abusiva del preciu nos billetes del autobús municipal, comu l·axuste sobre los trabayadores municipales del conceyu, ente munchos otros.

Agradecemos a tola xente el so esmolecimientu ante estes inxusticies, pa poder asina exercer la presión necesaria col mayor respaldu ciudadanu posible. Pidimos que ya que nun respeten aquello que prediquen, respeten la dignidá del ciudadanu, y puxen pola braera cultura popular de la que toos y toes tamos deseando participar.