Andecha Astur denunciala desvergoña dafechu del PSOE Considera obscena la“actuación” d·Antonio Trevín con un candil mineru, sienducomu foi·l responsable de la terria represión policial de les anteriores movilizacionesen defensa la minería

Andecha Asturquier denunciar públicamente la desvergoña dafechu del PSOE al presentase agoracomu gran defensor de la minería cuandu ye·l principal responsable delsistemáticu procesu de destruición d·esti seutor productivu asturianu, alque, al traviés de los sos Planes Mineros reduxeron nes sos cuatro quintespartes y firmaren los alcuerdos pal so esaniciu.

Desvergoñadafechu que nel casu d el PSOE n·Asturies algama niveles de surrealismu,darréu que non solo foren cómplices en tol procesu, sinon que traicionarenactivamente a la minería asturiana ellí onde cuntaren con representaciónpolítico, acupándose namás de facese con fondos mineros que nun sirvieren pareindustrializar les cuenques y colos que guetaron en tou momentu·l soporgüeyu presonal y de partíu.

Nelmesmu sen resulta perobsceno ver a Antonio Trevín querer rentabilizar la lluchaminero d·anguañu empuñando un candil nel Congresu español, cuandu nel socargu comu Delegáu del Gobiernu español n·Asturies foi·lresponsable de la terria represión policial de les anteriores lluches mineres,destacando pola so falta de respetu a los más ellementales drechosdemocráticos.

Ala fin Andecha Astur reitera·l so comencimientu de que ye imposibledisociar l·actual conflictu na minería del restu de conflictossociollaborales que tan teniendo llugar n·Asturies,nin de la ellevadísimatasa paru, perda de prestaciones sociales y de la sangría que suponen lesdecenes de miles d·asturianos que se ven forciaos a emigrar, polo quedefende la convocatoria d·una Fuelga Xeneral d·ámbetu nacional,darreu que ye toa Asturies la que precisa dar rempuesta a la política del Estáuespañol empobinada al esaniciu sistemáticu el texíu económicu asturianu col oxetivupostreru d·algamar la desindustrialización dafechu del nuesu país, laemigración forzao de la nuesa mocedá y un futuru basáu en xubilaos y camareros