Inaciu Galán presenta esti nuevu espaciu dedicáu al mundu de la sidra

La Televisión del Principáu d·Asturies (TPA) estrena esti domingu 1 d·avientu, a les 15 hores, un nuevu programa selmanal de media hora de duración "Territoriu Sidreru". Presentáu pol periodista Inaciu Galán, que presentó a lo llargo de cinco años "Al aldu: xente de casa" na TPA, ye un programa dedicáu al mundu de la sidra, nel que se dan a conocer llagares, chigres, eventos sidreros y otres iniciatives alredor del mundu d’esta bébida y la cultura que la arrodia, imprescindible pa entender Asturies.

El programa llega nel momentu nel que se trabaya pa convertir a la bebida asturiano en Patrimoniu Inmaterial de la Humanidá y quier impulsar la conocencia de la cultura sidrera, como industria y como elementu identitariu y de vagar de los asturianos

En cada capítulu visítense un llagar “De llagar en llagar” y un chigre “La sidrería”, conociendo la so hestoria y actividá, amás un reportaxe ilustra un eventu sidreru y otres cuestiones alredor de la cultura sidrera. Apaez tamién un espaciu “Xente sidrero” dedicáu a falar con persones del mundu la sidra y otres microsecciones como “¿Sabíes qué” o “La pallabra sidrera”.

Nesti primer capítulu de Territoriu Sidreru el programa visita la hestórica sidrería Casa Lin, n’Avilés, el Llagar Foncueva en Sariegu, y la Fiesta de la Sidra Natural de Xixón. Amás, podrá vese una entrevista con Luis Benito García, impulsor de la candidatura de la cultura sidrera a Patrimoniu Inmaterial de la Humanidá.

El programa xira nesta ocasión alredor del procesu abiertu n’Asturies pa facer que la sidra y la cultura que la arrodia reciban el reconocimientu internacional que merecen, nun escaeciendo’l repás al vocabulariu de la sidra con Fernán Gonzali Llechosa y conociendo dalgunes de les munches variedaes de mazana que se dan n’Asturies.