La Secretaría de Educación, Universidades y Normalización Llingüistica de la #FSAPSOE entregó ayer los premios del IV concurso de Microrrellatos convocado en el marco de la Selmana de les Lletres Asturianes. Anabel Santiago, Mónica Ronderos y Elena Gutiérrez se hicieron con el primer, segundo y tercer premio respectivamente en una edición de récord que contó con 63 participantes.L

La FSA-PSOE entregó los premios de la cuarta edición del so Concursu de Microrellatos en Twitter, qu’añalmente convoca la Secretaría d’Educación, Universidá y Normalización lingüística. Nesta ocasión el primer premiu correspondió a Anabel Santiago, mientres que Mónica Ronderos llogró’l segundu premiu y Elena Gutiérrez, el terceru. Trátase de la cuarta edición d’un concursu convocáu por cuenta de la Selmana de les Lletres/Semana das Lletras.

A FSA-PSOE entregóu el pasado día 7 os premios da cuarta edición del sou Concurso de Microrrelatos en Twitter, qu’anualmente convoca a Secretaría d’Educación, Universidá y Normalización Llingüística. Nesta ocasión el primeiro premio foi pa Anabel Santiago, mentres que Mónica Ronderos obtuvo el segundo premio y Elena Gutiérrez, el terceiro. Trátase da cuarta edición d’un concurso convocao con motivo da celebración da Selmana das Lletres Asturianes / Semana das Letras.