El Próximo viernes 11 de Julio se celebrará una asamblea de los grupos de trabajo ya constituidos del Círculo Podemos Villaviciosa, en él se abordarán los temas y proyectos en los que se van a trabajar.

Se celebrará en el Salón de Actos del Centro Cultural San Juan del Capistrano.

La asamblea estará abierta a todos aquellos y aquellas que quieran acudir a participar, escuchar o unirse al círculo.


PRESENTACIÓN Y CONCEYU CONSTITUYENTE DEL CÍRCULU DE PODEMOS DE VILLAVICIOSA

Podemos Villaviciosa unvió una nota de prensa comunicando la cellebración el próximu xueves díi 26 de xunu de 2014 a les 19:30 de la presentación del Círculu Podemos Villaviciosa nel Centru Cultural de San Xuan de Capistrano onde se va realizar conceyu constituyente del ensame.

Anúnciose la comparecencia nel actu como convidaos de Daniel Ripa (Candidato de Podemos, Investigador y de AsturiEs Podemos) y Orlando Fernández (Xestor Cultural del Círculu Podemos Valle del Nalón Cuenques Mineres). Por mor de la so axenda, Tania Gonzalez nun va poder tar presente y va ser susituyida por Daniel Ripa (Candidatu a les Elecciones Europees por Podemos y miembru del equipu de trabayu organizador  del Conceyu de Seronda) que va acompañar a Orlando Fernandez  na esposición de los oxetivos del entamu Podemos.

El conceyu va tar abiertu a toos aquellos y aquelles que quieran allegase a participar, escuchar o xunise al círculu.