El jurado ha acordado, tras examinar las obras presentadas, otorgar el primer premio a Anabel Santiago, mientras que Mónica Ronderos ha obtenido el segundo premio y Elena Gutiérrez se ha hecho con el tercer premio.

Se trata de la cuarta edición del Concurso de Microrrellatos en Twitter convocado por la Secretaría de Educación, Universidad y Normalización Llíngüística de la FSA-PSOE con motivo de la celebración de la Selmana de les Lletres Asturianes/ Semana das Lletras.

El jurado, formado por Antón García, Director General de Política Llingüística del Gobierno del Principado de Asturias, Ester Prieto, poeta y editora en Ediciones Trabe, Ester García, presidenta de los Escritores d’Asturies, Inaciu Galán, escritor y periodista, y María Luz Pontón, Secretaria de Educación, Universidad y Normalización Llingüística de la Federación Socialista Asturiana FSA-PSOE, ha querido destacar el éxito de una convocatoria a la que se han presentado 63 obras de gran calidad. 

—————————————————————————————————————————-

El xuráu escoyó los 10 meyores microrellatos y decidió dar el primer premiu a Anabel Santiago, el segundu a Mónica Ronderos y el terceru a Elena Gutiérrez. Los 3 primeros van recibir un llote de llibros y un diploma y el restu, un detalle y un diploma.

Trátase del IV Concursu de Microrrellatos en Twitter ‘Selmana Lletres FSA’ convocáu pola Secretaría d´Educación, Universidá y Normalización Llíngüística de la FSA-PSOE al rodiu de la celebración de la Selmana de les Lletres Asturianes.

El xuráu, compuestu por Antón García, Direutor Xeneral de Política Llingüística del Gobiernu del Principáu d’Asturies, Ester Prieto, poeta y editora en Ediciones Trabe, Ester García, presidenta de los Escritores d’Asturies, Inaciu Galán, escritor y periodista y María Luz Pontón, Secretaria d’Educación, Universidá y Normalización Llingüística de la Federación Socialista Asturiana FSA-PSOE, destacó l´exitu d´una convocatoria a la que se presentaron 63 obres de muncha calidá. 

—————————————————————————————————————————-

El xurado del IV Concurso de Microrrellatos da Semana das Lletras, convocado pola Secretaría d’Educación, Universidá y Normalización Llíngüística da FSA-PSOE, escoyíu os 10 miyores microrrelatos y decidíu otorgar el primer premio a Anabel Santiago, el segundo a Mónica Ronderos y el terceiro a Elena Gutiérrez. Van recibir un lote de llibros y un diploma y el resto, un detalle y un diploma.

El xurado, formao por representantes da cultura, del periodismo y da propia executiva, reunido na sede da Federación Socialista Asturiana, quixo puer en valor a alta participación d’esta terceira edición, con 63 obras, y destacar el alto nivel das obras presentadas asina como agradecer a implicación a todos os participantes.