Teatro escolar del C.P. Felechosa

Vídeo presentado al certamen de teatro escolar (youtube)

CASTELLANO:

Nota de prensa del CP Felechosa.

Desde el CP Felechosa venimos participando en los últimos cuatro Certámenes de Teatro Escolar en Llingua Asturiana y Gallego-Asturiano, convocados por la Consejería de Educación y Cultura del Principado de Asturias, y obteniendo muy buenos resultados en cada uno de ellos. En el último de ellos, el IV Certame de Teatru en Llingua Asturiana y Gallego-Asturiano, nuestros alumnos de 6º junto con su maestra Laura, han presentando su obra original (escrita por la maestra Laura Prieto Rodríguez) “Anovase o morrer” y han conseguido el Premio al Mejor Texto Original; el Premio al Mejor Vestuario; y el Premio al Mejor Actor, para David Mejido del Cuadro en el papel del “Home Llobu”.

Debido al éxito obtenido, en los anteriores concursos y en el presente, y siguiendo los pasos del anterior curso académico, nuestra pequeña y modesta “Compañía Teatral” se lanza a una mini-gira que les llevará a actuar por diferentes teatros de la comarca durante los meses de mayo y junio.

El estreno de la obra “Anovase o morrer” y, por consiguiente, el arranque de esta mini-gira será el próximo viernes 12 de mayo a las 20.00 horas en el Teatro Cine Carmen de Moreda de Aller.

Por el momento, están cerradas las siguientes fechas: - 8 de junio en el Auditorio Teodoro Cuesta de Mieres junto con el CP Rioturbio y su obra, también galardonada en el Certamen, “Un simple anunciu de Llotería” - 14 de junio en el Teatro Cine Carmen de Moreda para los colegios del concejo de Aller (en horario escolar) - 16 de junio a las 11.30 en el salón de actos de la Residencia del Montepío de Felechosa Adjuntamos cartel del estreno y facilitamos el enlace al vídeo presentado para el concurso.

Esperamos que esta información les sea útil. Muchas gracias por su colaboración. Persona de contacto: Laura 686 644 732 / laurapro@educastur.org

ASTURIANO:

Nota de prensa del CP Felechosa Dende'l CP Felechosa venimos participando nos caberos cuatro Certámenes de Teatru Escolar en Llingua Asturiana y Gallego-asturiano, convocaos pola Conseyería d'Educación y Cultura del Principáu d'Asturies, algamando mui bonos resultaos en caún d'ellos. Nel últimu d'ellos, el IV Certame de Teatru en Llingua Asturiana y Gallego-Asturiano, los nuesos escolinos de sestu cursu, xunto cola so mayestra Laura, presentaron la so obra orixinal (escrita pola mayestra Laura Prieto Rodríguez) “Anovase o morrer” y algamaron el Premiu al Meyor Testu Orixinal; Premiu al Meyor Vestuariu; y el Premiu al Meyor Actor, pa David Mejido del Cuadro nel papel del “Home Llobu”.

Debío al ésitu algamáu, nos anteriores concursos y nel presente, y siguiendo los pasos del anterior cursu académicu, la nuesa pequeña y modesta “Compañía Teatral” llánzase a una mini-xira que nos va llevar a actuar per dellos teatros de la comarca durante los meses de mayu y xunu. L'estrenu de la obra “Anovase o morrer” y, por consiguiente, l'empiezu d'esta mini-xira será'l prósimu vienres 12 de mayu a les 20:00 hores nel Teatru Cine Carmen de Morea d'Ayer.

Pel momentu, tán zarraes les feches que vienen darréu: - 8 de xunu nel Auditoriu Teodoro Cuesta de Mieres, xunto col CP Rioturbio y la so obra, tamién galardonada nel Certame, “Un simple anunciu de Llotería”. - 14 de xunu nel Teatru Cine Carmen de Morea, pa les escueles del conceyu d'Ayer (n'horariu escolar) - 16 de xunu a les 11:30 hores nel salón d'actos de la Residencia del Montepío de Felechosa.

Axuntamos cartel del estrenu y apurrímosvos l'enllaz al vídeu presentáu al Certame. Esperamos qu'esta información vos seya útil. Munches gracies pola so colaboración.

VER VIDEO