IU Asturias - IX sumase al clamor en refugu al zarru de Alcoa

Publicada por Pressy el 09/11/2018 18:51:16

Los dirixentes y militantes d'IX d'Asturies sumase al clamor que n'Avilés demandó la continuidá de la fábrica d'Alcoa. En defensa de los puestos de trabayu, dende la Plaza del Vaticanu a la del Conceyu, caminaron Ramón Argüelles, coordinador xeneral d'IX d'Asturies, Ángela Vallina, eurodiputada d'IX d'Asturies, tolos parllamentarios de la Xunta Xeneral con Gaspar Llamazares y los alcaldes d'Illas y Castrillón, Alberto Tirador y Yasmina Triguero, al pie de los conceyales de la contorna, conceyos toos ellos afectaos, y militantes de toa Asturies. Ramón Argüelles alvirtió qu'una sociedá dependiente de la industria como ye l'asturiana nun puede dexar que se cierren empreses “por puros intereses económicos” ensin tener en cuenta a les families y abogó por una transición enerxética xusta por qu'amenaces como les qu'agora s'acurren sobro Alcoa nun vuelvan asoceder.

Gaspar Llamazares reconoció que se trata d'una manifestación masiva de la que sale una “voz potente y unitaria” a favor del caltenimientu d'Alcoa y de los puestos de trabayu de la contorna d'Avilés y adelantró que ye tamién una voz d'avisu en relación al futuru industrial d'Asturies y al caltenimientu de la industria asturiano pa la que tien d'haber una enerxía que respuenda a les situaciones de les empreses electrointensivas.

Ángela Vallina, eurodiputada d'IX, espresó la murnia que-y produz tener que volver manifestase pol caltenimientu de los puestos de trabayu nuna empresa que nel so día foi pública. Al so xuiciu esto ye “la resultancia de les privatizaciones y de dexar el sector enerxéticu en manos 100% privaes en llugar de caltener l'estáu una parte en sectores estratéxicos como ye esti de la industria y tamién l'enerxéticu”.

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate

También en El Búscolu

PODEMOS Asturias - Podemos Asturies impulsa una declaración institucional para instar al Gobierno a solucionar el conflicto de los trabajadores de Babcock
15/06/2019 08:35:01
“Nos están alertando de la precarización de un servicio esencial. Cuando trabajan no sólo rescatan vidas sino que también ellos se la juegan, es una profesión de alto riesgo”, subrayó la diputada Nuria Rodríguez. “Si esto no se soluciona en un tiempo razonable lo que se va a conseguir es una precarización, que haya menos profesionalización y que el servicio, por tanto, empeore. Los ciudadanos y las ciudadanas, y la gente que está en el mar, no van a recibir el servicio que debieran cuando haya algún tipo de emergencia”, manifestó. La parlamentaria recordó que “aunque ahora mismo no tenemos una actividad normalizada en este Parlamento, la gente sigue sufriendo conflictos” y anunció que “una de las primeras medidas que vamos a tomar cuando podamos empezar a trabajar formalmente, es impulsar una declaración institucional a la que esperamos se sumen todos los partidos políticos que tienen representación en la Cámara. Vamos a solicitar que el Gobierno asturiano inste y exija al Ejecutivo central que solucione el conflicto de la manera más rápida y que los trabajadores y las trabajadoras de todo el sector -pilotos, rescatadores, personal médico y administrativo- reciban la compensación económica que les corresponde. No podemos tolerar que las empresas privadas estén gestionando servicios esenciales a precio de coste mientras los trabajadores ven reducido su salario. Es absolutamente inaceptable”.