Candidatura de Resistencia Nacional

Comentar

NOTICIAS RELACIONADAS

Asturias Recicla
Ofertas descenso del sella en oriente de Asturias

Publicada por Redacción Búscolu el 28/04/2015 11:12:51

Artículu d'opinión de Xesús Nel García Muñiz. cantante de Taranus y miembru de Conceyu Abiertu por Xixón, que va na candidatura d'Andecha Astur (nb. 2 por Xixón) y nel que defende la candidatura d'Andecha Astur calificándola comu "de Resistencia Nacional".

Sentí una vegada dicir a Gonzalez-Quevedo que la cultura d'un pueblu desapaez en cuantes desapaecen los sos ritos funerarios, por embargu, pa la mayoría de la xente la esistencia  d'un pueblu nun tien muncho que ver con terminos academicistes, sinon mas bien, va venceyada a la tradición de la vindicación politica, y en cuantes esa vindicación dexa de ser visible, esi pueblu desapaez.

            Si analizamos la situación n'Asturies d'anguañu paez que vamos per esi camín. Un de los grandes males que paez que golpea con fuercia al nacionalismu asturianu na cabera dómina ye una política posibilista qu'escaeciendo l'axioma d'Albert Eistein vuelve a repetir el mesmu actu cola asperanza d'un resultau estremau. Güei, a les puertes d'otres elleiciones nacionales cualaquier intentu de facer una allianza fuerte del nacionalismu asturianu vuelve a desaniciase por otru pactismu con fuercies (nun voi dicir españolistes, sería daqué inxusto) remanaes dende Madrí, o sea , dende la metropoli. Y mos dicen que la cultura asturiana será protexía por ellos. La llectura mas evidente ye que como siempre tutelennos considerandonos un pueblu infantil, faciendo creer a la xente que la revindicación politica asturiana ye una llocura con solo 40 años y claro una cosa ye defender la llingua asturiana y otra defender que somos una nación...y asina plumiase l'epitafiu del nacionalismu asturianu.

            Ante esti analís tan escuru solo nos queda intentar un movimientu de resistencia política, falar d'una candidatura xunitaria creo que ye demasiao ambicioso, pero non de falar d'una candidatura de resistencia n'onde la poca izquierda nacionaliega que queda puea xunciase y facese ver, pa amosar que'l proyeutu d'una Asturies soberana sigue vivu. La situación del pais ye realmente mala, creo que ye perimportante tratar d'escaecer...pa que Asturies tenga una posibilidá de ser una nación plenamente reconocida (ya sea dientru o fuera del estau español).

            Nun futuru, quiciaves, dependiendo de como se desendolquen los acontecimientos, podremos falar d'un proyeutu mas seriu, con mas posibilidaes, anguañu, solo nos queda sobrevivir como ideoloxía que de xuru medrará, p'algamar una Asturies meyor. 

¿Quiéres comentar? Identifícate o Registrate

También en El Búscolu

Ciudadanos Asturias - Ciudadanos considera que el alcalde debe exigir al ministro de Fomento compromisos concretos con Oviedo, como las obras del Acceso Norte o la ampliación de Nicolás Soria
14/11/2018 10:05:01
Ciudadanos(Cs) Oviedo considera que el alcalde debería ser capaz de aprovechar la visita mañana del ministro de Fomento para exigir al ministro compromisos de inversión para Oviedo, como parece que va a hacer en Gijón y Avilés. Ciudadanos señala que el alcalde Wenceslao López, del mismo partido que el ministro Ábalos, debería ser capaz de obtener del titular de fomento un compromiso firme con el proyecto del Acceso Norte, que no es otro que se pongan en marcha las obras de la ronda una vez esté entregado el proyecto, cuando finalice el plazo del estudio informativo. Ciudadanos recuerda que también hay deberes pendientes, como la tantas veces olvidada ampliación del puente de Nicolás Soria en el barrio de Ciudad Naranco. La formación naranja espera que el ministro de Fomento se acuerde de esas obras pendientes y no pase por aquí sin ninguna noticia positiva para la capital de la comunidad autónoma como ya ocurrió cuando estuvo en Oviedo el presidente del Gobierno, Pedro Sánchez. Ciudadanos espera que pueda haber compromisos concretos con la futura obra del Acceso Norte ya que es vital para acabar con los atascos que siguen sufriendo a diario los vecinos de La Florida, Ciudad Naranco, Las Campas y Vallobín. Eso a pesar de la total discrepancia que el ministro va a percibir por parte del tripartito con respecto a esta obra, dado que tanto Somos como IU ya han dicho que no quieren esta solución que acometería el Ministerio, sino dos salidas que acometería el propio Ayuntamiento que en opinión de Ciudadanos se quedarán muy cortas como solución a los problemas de circulación de estos barrios.