Iniciativa pol Asturianu entama un concursu baxo’l títulu de #lamiollinguaye

L’asociación anima a la sociedá asturiana a participar na convocatoria p’amosar la estima al idioma

La ONG pretende da-y una mayor presencia a la llingua asturiana nes redes sociales nes feches cercanes al Día Internacional de la Llingua Materna
XIXÓN, 20/11/2018. Iniciativa pol Asturianu anunció esta mañana la convocatoria d’un concursu baxo’l títulu de #lamiollinguaye. Con esta campaña, la ONG pretende da-y a la llingua asturiana presencia nes redes sociales nes feches cercanes al Día Internacional de la Llingua Materna.
El concursu institúise con un total de 3  premios (primeru, segundu y terceru)  dotaos  con un llote de llibros n’asturianu. El xuráu podrá entregar amás menciones especiales a otros y otres participantes. El  testu tien qu’entamar o contener la etiqueta o hashtag #lamiollinguaye y debe tar venceyáu con cualesquier cuestión llingüística, reivindicativa, d’apegu o sociollingüística al rodiu del asturianu y de tol dominiu llingüísticu asturllionés.
Los trabajos han ser inéditos y orixinales y pueden tar escritos en prosa o versu y tienen que tener como máximo 280 caracteres. 
La participación del concursu entama’l 16 de febreru a les 00:00 hores y fina’l 24 de febreru a les 18:00 hores. Los tuits premiaos van dase a conocer el día 25 de febreru, a les 12 hores, al traviés de la páxina web d’Iniciativa pol Asturianu (www.iniciativapolasturianu.org) y na prensa.
El xuráu tará compuestos por diferentes miembros d’Iniciativa pol Asturianu.
La entrega de premios va facese’l 27 de febreru a les 19:30 nos espacios del Conseyu de la Mocedá de Xixón (Avenida de Manuel Llaneza, 68, baxo, Xixón 33208).
Iniciativa pol Asturianu anima a la sociedá asturiana a participar na convocatoria p’amosar la estima y l’apegu al idioma y sensibilizar a la ciudadanía del valor de la nuesa llingua.


Pa más información
Estaya de Comunicación & Prensa

info@iniciativapolasturianu.org | Télefonu: 615 982 816

www.iniciativapolasturianu.org

CASTELLANO:

Iniciativa pol Asturianu organiza un concurso bajo el título de #lamiollinguaye
La asociación anima a la sociedad asturiana a participar en la convocatoria para mostrar la estima al idioma
La ONG pretende darle una mayor presencia a la lengua asturiana en las redes sociales en las fechas cercanas al Día Internacional de la Lengua Materna
XIXÓN, 20/11/2018. Iniciativa pol Asturianu anunció esta mañana la convocatoria de un concurso bajo el título de #lamiollinguaye. Con esta campaña, la ONG pretende darle a la lengua asturiana presencia en las redes sociales en las fechas cercanas al Día Internacional de la Lengua Materna.
El concurso se instituye con un total de 3  premios (primero, segundo y tercero)  dotados  con un lote de libros en asturiano. El jurado podrá entregar además menciones especiales a otros y otras participantes. El  texto tiene que comenzar o contener la etiqueta o hashtag #lamiollinguaye y debe estar relacionado con cualquier cuestión lingüística, reivindicativa, de apego o sociolingüística acerca del asturiano y de todo el dominio lingüístico asturleonés.
Los trabajos han ser inéditos y originales y pueden estar escritos en prosa o verso y tienen que tener como máximo 280 caracteres. 
La participación del concurso comienza el 16 de febrero a las 00:00 horas y termina el 24 de febrero a les 18:00 horas. Las obras tienen que publicarse en Twitter y/o Facebook usando el hashtag #lamiollinguaye.
Los tuits premiados se van a dar a conocer el día 25 de febrero, a las 12 horas, a través de la página web de Iniciativa pol Asturianu (www.iniciativapolasturianu.org) y en la prensa.
El jurado estará compuestos por diferentes miembros de Iniciativa pol Asturianu.
La entrega de premios se hará el 27 de febrero a les 19:30 en los espacios del Conseyu de la Mocedá de Xixón (Avenida de Manuel Llaneza, 68, bajo, Xixón 33208).
Iniciativa pol Asturianu anima a la sociedad asturiana a participar en la convocatoria para mostrar la estima y el apego al idioma y sensibilizar a la ciudadanía del valor de nuestra lengua.

BASES:


PRIMERA. Institúise un total de 3 premios (primeru, segundu y terceru) dotaos con un llote de llibros n’asturianu, amás, los mensaxen que resulten premiaos pueden ser imaxe de campañes de sensibilización y o reivindicación d’Iniciativa pol Asturianu El xuráu podrá entregar amás menciones especiales.

SEGUNDA. El testu tien qu’entamar o contener la etiqueta o hashtag #LAMIOLLINGUAYE y tien de tar venceyáu con cualesquier cuestión llingüística, reivindicativa, d’apegu o sociollingüística al rodiu del asturianu y de tol dominiu llingüísticu asturllionés.

TERCERA. Los trabayos han ser inéditos y orixinales.

CUARTA. Pue tar escritu en prosa o versu y tien que tener como máximu de 280 caracteres.

QUINTA. La participación del concursu entama’l 16 de febreru a les 00:00 hores y fina’l 24 de febreru a les 18:00 hores.

SEXTA. Los trabayos tienen que publicase’n Twitter y Facebook
usando’l hastag #LAMIOLLINGUAYE.

SÉPTIMA. El premiu pue ser declaráu ermu.

OCTAVA. Los tuits premiaos van dase a conocer el día 25 de febreru, a les 12 hores, al traviés de la páxina web d’Iniciativa pol Asturianu (www.iniciativapolasturianu.org) y na prensa.

NOVENA. El xuráu va tar compuestu por miembros d’Iniciativa pol Asturianu.

DÉCIMA. La entrega de premios va facese’l 27 de febreru a les 19:30 nos espacios del Conseyu de la Mocedá de Xixón (Avenida Manuel Llaneza, 68, baxu, Xixón, 33208).