La organización ufierta’l documentu como una guía de trabayu en política llingüística pa esti añu que queda de gobierno. Les propuestes son a costu cero cola finalidá de llograr esos oxetivos utilizando los recursos esistentes

Iniciativa pol Asturianu ta acabante de presentar un informe con doce propuestes nes que trabayar nestos doce meses que queden de llexislatura del Gobiernu d’Asturies. La organización pretende con estes midíes dar un emburrión a la política llingüística con varies iniciatives a desarrollar a costu cero por parte de l’alministración autonómica. La organización fexo público esti documentu como una guía de trabayu a desarrollar ende la Dirección Xeneral de Política Llingüística y pretende incorporar a esti trabayu a otros entes como la RTPA ya otros organismos como les rules o los clús deportivos.

La organización señaló que “si se fae esti esfuerciu y se desendolquen estes propuestes de trabayu, llograríase dar un pasu alantre na normalización social del asturianu colos recursos esistentes”.

Nesi sen, Iniciativa pol Asturianu recordó que “les propuestes son a costu cero cola finalidá de llogralos utilizando los recursos esistentes. L’asturianu únicamente precisa voluntá de trabayu, d’esfuerciu y d’imaxinación. Ye’l momentu d’aprovechar el tiempu que queda de llexislatura y sacar alantre propuestes pa siguir normalizando l’idioma”

Iniciativa pol Asturianu ta acabante de presentar un informe con doce propuestes nes que trabayar nestos doce meses que queden de llexislatura del Gobiernu d’Asturies. La organización pretende con estes midíes dar un emburrión a la política llingüística con varies iniciatives a desarrollar a costu cero por parte del’alministración autonómica.

La organización fexo público esti documentu como una guía de trabayu a desarrollar dende la Dirección Xeneral de Política Llingüística y pretende incorporar a esti trabayu
a otros entes como la RTPA ya otros organismos como les rules o los clús deportivos.

La organización señaló que “si se fae esti esfuerciu y se desendolquen estes propuestes de trabayu, llograríase dar un pasu alantre na normalización social del asturianu colos recursos esistentes”.  Nesi sen, Iniciativa pol Asturianu recordó que “les propuestes son a costu cero cola finalidá de llogralos utilizando los recursos esistentes. L’asturianu únicamente precisa voluntá de trabayu, d’esfuerciu y d’imaxinación. Ye’l momentu d’aprovechar el tiempu que queda de llexislatura y sacar alantre propuestes pa siguir normalizando l’idioma”

?Informe (iniciativapolasturianu.org)

?