Villaviciosa celebra la llingua materna

El próximo jueves, día 21 de febrero, alas 18:30 en la Casona de los Hevia, el ayuntamiento de Villaviciosa celebra el día internacional de la llingua materna

 

(Ast)

VILLAVICIOSA CELEBRA ESTI XUEVES EL DÍA DE LA LLINGUA MANTERNA

El próximu xueves, día 21 de febreru, a les 18:30 na Casona de los Hevia, el conceyu de Villaviciosa celebrará'l día internacional de la llingua materna con nun actu que cuntará cola presencia del alcalde Alejandro Vega y nel que se fadrá entrega del premiu del II Concursu de relatos curtios 'Xosé Caveda y Nava', con una dotación de 1000 euros y amás de mazana de plata conmemorativa, que nesta ocasión recayó nel escritor José Ángel Gayol (Mieres, 1977), pol cuentu tituláu "Tolo que se sobre toles coses", del que se va presentar tamién la so edición en formatu electrónicu. Amás d'esta entrega de premiu, va presentase'l númberu nuevu de la revista Friuz, a cargu de l'asociación El Ronchel, y el poeta y músicu Xaime Martínez (Uviéu, 1993), cantante del grupu La Bande, interpretará n'acusticu dellos de los temes del so primer trabayu en solitariu "Ósculos d'agua nel imperiu asturianu". El Día Internacional de la Llingua Materna celébrase añalmente'l 21 de febreru en tol mundu pa concienciar sobre la diversidá llingüística y cultural y el multillingüismu. La fecha conmemora'l día de 1952 na qu'un grupu d'estudiantes, manifestándose pola reconocencia de la so llingua, el bengalí, fueron dispersaos y asesinaos pola policía en Dhaka, capital de l'actual Bangladex.

 

(Cast)

VILLACIOSA CELEBRA ESTE JUEVES EL DÍA DE LA LENGUA MATERNA

El próximo jueves, día 21 de febrero, alas 18:30 en la Casona de los Hevia, el ayuntamiento de Villaviciosa celebrá el día internacional de la llingua materna en un acto que va a contar con la presencia del alcalde, Alejandro Vega, y en el que se hará entrega del premio del II Concursu de relatos curtios 'Xosé Caveda y Nava', con una dotación de 1000 euros y manzana de plata conmemorativa, que en esta ocasión recayó en el escritor José Ángel Gayol (Mieres, 1977), por el relato titulado "Tolo que sé sobre toles coses", del que se va a presentar también su edición en formato electrónico. Además de esta entrega del premio, se presentará el nuevo número de la revista Friuz, a cargo de la asociación El Ronchel, y el poeta y músico Xaime Martínez (Uviéu, 1993), cantante del grupo La Bande, interpretará en acustico temas de su primer trabajo en solitario "Ósculos d'agua nel imperiu asturianu". El día Internacional de la Lengua materna se celebra anualmente el 21 de febrero en todo el mundo para concienciar sobre la diversidad lingüística y cultural y el multilingüísmo. La fecha conmemora el día de 1952 en la que un grupo de estudiantes, manifestándose por el reconocimiento de su lengua, el bengalí, fueron dispersados y asesinados por la policía en Dhaka, capital de la actual Bangladesh.