Fallece Mª Pilar Esther Fdez, Sor Canción

Iniciativa pol Asturianu lamenta el fallecimiento de María Pilar Esther Fernández, "Sor Canción". Sor Canción cuntaba con unes cualidaes musicales estraordinaries que punxo al serviciu de la cultura y la llingua d’Asturies

Iniciativa pol Asturianu llamenta’l fallecimientu de María Pilar Esther Fernández Fernández, más conocida popularmente por “Sor Canción”. La organización quier reivindicar el papel d’esta muyer que “cuntaba con unes cualidaes musicales estraordinaries que punxo al serviciu de la cultura y la llingua d’Asturies”.

Foi una muyer pionera en reivindicar la cultura asturiana dende la creencia relixosa que siempres la caracterizó, primero como benedictina y dempués como virgen consagrada. La cultura asturiana tien una gran delda con esta muyer por tol trabayu que fixo por esparder dende la so visión la llingua asturiana. Amás, pa la entidá “el so llegáu musical tien que ser actualizáu, publicáu y puestu en valor colos sos testos, partitures y grabaciones pa que les nueves xeneraciones puedan siguir disfrutando d’esti gran trabayu”.