Abiertu'l plazu pa un nuevu taller d'asturianu n'el remediu

El Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra abre'l plazu d'inscripción pa un nuevu Taller d'Asturianu que se va impartir nel centru social d'El Remediu, los martes de 18:00 a 20:30, dende'l 10 d'abril al 19 de xunu.

El taller ta empobináu a toa persona interesada n’ampliar los sos conocimientos sobre llingua asturiana independientemente del so nivel, y atenderá tanto pa la estaya oral y como pa la escrita, onde entrará'l repasu de les principales normes ortográfiques. tratando de aumentar al traviés del coaprendizaxe la competencia llingüística individual.

D'equí al 10 d'abril los interesaos pueden informase o apuntase directamente nel corréu normastur@lacomarcadelasidra.com, nel Facebook del SNLL Mancosi o nel propiu centru social d'El Remediu.

(cast)

ABIERTO EL PLAZO PARA UN NUEVO TALLER DE ASTURIANO EN EL REMEDIU.

El Servicio de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, abre plazo de inscripción para un nuevo Taller de Asturiano que se impartirá en el centro social de El Remediu todos los martes de 18:00 a 20:30, desde el 10 de abril al 19 de junio. El taller está dirigido a toda persona interesada en ampliar sus conocimientos sobre la lengua asturiana, independientemente de su nivel, atenderá tanto para la faceta oral como la escrita, al igual que el repaso de las principales normas ortográficas, tratando de aumentar la competencia lingüística individual mediante el coaprendizaje.

Hasta el 10 de abril los interesados pueden informarse o apuntarse directamente en el correo normastur@lacomarcadelasidra.com, en el Facebook del SNLL Mancosi o en el propio centro social de El Remediu.