La organización Darréu (Mocedá d’Izquierda Soberanista) vien d’incorporarse a ¡Asturies en Pie!.

D'esta forma, ¡Asturies en Pie! sigue xorreciendo y asitiándose, adulces, como un espaciu pa la xunidá d'aición y movilización de los sindicatos de clas y los coleutivos sociales combativos.

Un espaciu que nin puede nin tien de ser l'únicu n’Asturies; otros movimientos sociales y obreros demuesen, día ente día, el so enfotu y capacidá de resistencia nel intre defender los derechos populares.

Pela nuesa parte, el discursu de ¡Asturies en Pie! ye claru: somos clas obrera y lluchamos pola clas obrera. Somos d'izquierda, vamos a la gueta’l fin del capitalismu y creemos que tienen de ser les y los trabayadores, tantu n'activu como en paru, quien llideren esta llucha popular y social.

El nuesu oxetivu tamién ye claru: sumanos, ¿cómo non?, a la resistencia a les polítiques del réxime n’Asturies, pero tamién poner el nuesu granu de sable nel intre de construyir el poder popular que pueda faer frente al sistema capitalista que nos esplota.

¡La llucha ye l'únicu camín!. (Anguañu, formen parte de ¡Asturies en Pie!: CSI, CGT, CNT-Xixón, SUATEA, FUSOA, CENTRU SOCIAL AUTOXESTIONÁU LA SEMIENTE, PARA@S Y PRECARI@S D’ASTURIES, CENTRU SOCIAL SESTAFERIA, ASOCIACIÓN PICU RABICU, CENTRU SOCIAL LA LLUME, LLAR LA LLEGRA, DARRÉU).