Hoy tuvo lugar la Presentación de la campaña de Fomento del Asturiano en las escuelas de 0-3 años

Se presentó en la Escuela Infantil El Nieru de Colunga, coincidiendo con el día internacional de la lengua materna, celebrado internacionalmente el día 21 de febrero,

((AST))


PRESENTACIÓN CAMPAÑA DE FOMENTU DEL ASTURIANU NES ESCUELES DE 0-3 AÑOS


Coincidiendo col día internacional de la llingua materna, celebráu internacionalmente el día 21 de Febreru, esti xueves pela mañana presentóse na Escuela Infantil El Nieru, de Colunga, la campaña de fomentu del asturianu nes escueles de 0-3 años entamada pol Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra. La campaña, que yá se ta desenvolviendo con ésitu en conceyos como Siero, Xixón o Avilés, consiste na edición y repartu pelos diferentes centros de 0-3 de la comarca d'un xuegu-puzzle colos nomes de los distintos animales de la casería n'asturianu, que se completa con una programación de sesiones de cuentiquinos d'animales pa neños a cargu de Pablo Suárez, responsable del SNLL Man.co.si. Nel actu de presentación tuvieron presentes Sandra Cuesta, presidenta de la Mancomunidá y alcaldesa del conceyu de Colunga, amás de los  conceyales con competencia n'educación  Francisco Jesús Menéndez y Desiree Carrio, de Colunga y Nava respectivamente. La campaña tien la idea d'aumentar l'usu del asturianu nestes primeres etapes educatives.
El Día Internacional de la Llingua Materna celébrase añalmente'l 21 de febreru en tol mundu pa concienciar sobre la diversidá llingüística y cultural y el multillingüismu. La fecha conmemora'l día de 1952 na qu'un grupu d'estudiantes, manifestándose pola reconocencia de la so llingua, el bengalí, fueron dispersaos y asesinaos pola policía en Dhaka, capital de l'actual Bangladex.
 
((CAST))
 
PRESENTACIÓN CAMPAÑA DE FOMENTO DEL ASTURIANO EN LAS ESCUELAS DE 0-3 AÑOS
 
Coincidienco con el día internacional de la lengua materna, celebrado internacionalmente el día 21 de febrero, este jueves por la mañana se presentó en la Escuela Infantil El Nieru de Colunga la campaña de fomento del asturiano en las escuelas de 0-3 promovida por el Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra.

La campaña, que ya se está desarrollando con éxito en municipios como Siero, Xixón o Avilés, consiste en la edición y reparto por los diferentes centros de 0-3 de la comarca  de un juego-puzzle con los nombres de los distintos animales de la casería en asturiano, que se completa con una programación de sesiones de cuentacuentos de animales a cargo de Pablo Suárez, responsable del SNLL Man.co.si.

En el acto de presentación estuvieron presentes Sandra Cuesta, presidenta de la Mancomunidá y alcaldesa de Colunga, además de los concejales con competencia en educación Francisco Jesús Menéndez y Desiree Carrio, de Colunga y Nava respectivamente. La campaña tiene el objetivo de aumentar el uso del asturiano en estas primeras etapas educativas.

El Día Internacional de la lengua materna se celebra anualmente el día 21 de febrero en todo el mundo para concienciar sobre la diversidad lingüística y cultural y el multilingüísmo. La fecha conmemora el día de 1952 en que un grupo de estudiantes, manifestándose por el reconocimiento de su lengua, el bengalí, fue dispersado y disparado por la policía en Dhaka, capital de la actual Bangladesh.