EQUO Asturies quier faer pública la so solidaridá  con  Andecha  Ástur  pol  atropellu  sufiertu na xornada electoral del 24 de mayu,cuando se retiraron papeletes llegales d'esi partíu nos colexos electorales.

Según  la  información  que  nos  tresmitieron  dende  Andecha  Ástur  na  reunión  que  tuvimos, fueron los interventores del PP y el PSOE quien presionaron a los/les presidentes de mesa pa que retiraren diches papeletes, faciendo un usu abusivu de la so función llegal. Creemos qu'esiste una total falta de medios por par
te de la Xunta Electoral. Esta tendría de dar  sofitu  a  les  meses  pa  que  les  votaciones  nun  queden  en  manos  de  los  interventores como vien asocediendo en munchos casos.

Otru abusu más ye'l que se produz poles dificultaes y la carestía pa recurrir ante la xusticia, que pierde la so función al nun haber un pronunciamientu rápidu.

La  situación  de  indefesión  d'un  partíu  como  Andecha Ástur  amuesa  la  necesidá  de  la declaración d'oficialidá del asturianu. Hai que trabayar por una meyora de la democracia y coses como estes nun pueden volver pasar.

Pidimos  a  los  partíos  que  tán  na  Xunta  xeneral  qu'utilicen  los  votos  que-yos  emprestó  la ciudadanía pa qu'esto nun vuelva asoceder. EQUO  Asturias  quiere  hacer  pública  su  solidaridad  con  Andecha  Astur  por  el  atropello sufrido en la jornada electoral del 24 de mayo,cuando se retiraron papeletas legales de ese
partido en los colegios electorales.

Según  la  información  que  nos  transmitieron  desde  Andecha  Astur  en  la  reunión  que tuvimos, fueron  los  interventores  del  PP  y  el  PSOE quienes  presionaron  a  los  presidentes de mesa para que retiraran dichas papeletas, haciendo un uso abusivo de su función legal.

Creemos que existe una total falta de medios por parte de la Junta Electoral. Esta debería dar apoyo a  las mesas para que las votaciones no queden en manos de los interventores como viene ocurriendo en muchos casos.
Otro abuso distinto se produce por las dificultades y la carestía para recurrir ante la justicia, que pierde su función al no haber un pronunciamiento rápido.
 
La  situación  de  indefensión  de  un  partido  como  Andecha  Astur  es  una  muestra  de  la necesidad de la declaración de oficialidad del asturiano. Hay que trabajar por una mejora de la democracia y cosas como estas no pueden volver a pasar.

Pedimos a los partidos que están en la Junta general que utilicen los votos que les prestó la ciudadanía para que esto no vuelva a suceder.