Una decena d’editoriales asturianes patrocinen esti concursu al que podrán presentase micropoemes en Twitter del sábadu 21 al llunes 23 de marzu.

Iniciativa pol Asturianu entama la primer edición del Concursu de micropoesía Cola poesía na llingua (#PoesíaLlingua) col envís de celebrar el Día Internacional de la Poesía, el 21 de marzu de 2015, y al mesmu tiempu difundir la llingua asturiana nes redes sociales.

Nel concursu pueden participar tolos usuarios de Twitter que sigan a Iniciativa pol Asturianu @IniciativaxAst nel momentu de presentar el micropoema o micropoemes n’asturianu, pudiendo usar les abreviatures habituales en Twitter, con procuru pa col bon entendimientu y bon usu de la llingua. Pueden usase imáxenes con testos más llargos o semeyes complementaries al mesmu. Los testos han publicase en Twitter en namás un tuit qu’incluya’l hashtag o etiqueta Pueden presentase un máximu de 10 micropoemes por cada autor ente les 23:59 del 20 de marzu y les 23:59 del 23 de marzu de 2015. El 24 daráse anuncia del
fallu del xuráu y de los resultaos populares.

Iniciativa pol Asturianu retuitiará tolos micropoemes presentaos y los 10 d’autores estremaos qu’acumulen un mayor númberu de retuiteos dientro de les feches afitaes van ser los ganadores de los premios populares.

Habrá un primer premiu popular y trés primeros premios del xuráu, amás de diez finalistes ente los votos populares, contabilizaos al traviés del númberu de retuiteos de cada poema.

Los premios van entregase nel actu que va celebrase nel Conseyu de la Mocedá de Xixón, el 25 de marzu de 2015 a les 19 hores, cuando se lleerán los poemes.

Hasta agora sumáronse al patrociniu del concursu Algamar Producciones, Asturtoons Editorial, Ediciones Trabe, La Sidra, Pintar-Pintar Ediciones, Revista Formientu y Suburbia Ediciones, a los qu’Iniciativa pol Asturianu quier dar el máximu agradecimientu por facer posible los premios d’esti concursu entamáu, como toles actividaes de l’asociación, ensin nengún tipu d’ayuda pública.