I Concursu de guión de curtiumetraxe “Formientu”

La plataforma lliteraria Formientu.com, en collaboración con Algamar Producciones y Cuatro Gotes Producciones convoca’l I Concursu de guión de curtiumetraxe “Formientu” coles bases que van darréu:

BASES

1.- El guión va ser orixinal ya inéditu, esto ye, nun pudo ser lleváu a la pantalla  nel momentu de presentase al concursu.

2.- El tema escoyíu va ser llibre y tendrá de tar escritu n’asturianu o gallego-
asturianu.

3.- La estensión máxima van ser 10 páxines escrites con un tipu de lletra Arial
de 12 puntos. Más allá de la llende establecida pa la estensión del testu, va
tener d'incluyise una portada col títulu y nomatu de l'autora o autor, una
sinopsis del guión y, opcionalmente, la caracterización de los personaxes.
4.- Los trabayos van ser unviaos per corréu a revistaformientu@gmail.com
indicando nel mesmu nome de l'autora o autor, corréu lletrónicu, teléfonu y
nomatu.
5.- La composición del xuráu va ser decidida por Formientu y resérvase'l
derechu a declarar ermu dalgunu de los premios.
6.- El plazu para la presentación de los trabayos entama'l 15 de mayu de 2020 y acaba a les 24 hores del 15 de xunu de 2020. Nun se van almitir trabayos que se reciban con posterioridá a la fecha indicada.
7.- Establécense trés premios dotaos de diploma, llote de revistes Formientu,
llibros y discos d’Algamar Producciones.
8.- Formientu comprométese a la publicación de los guiones o un estractu na
revista, yá seya en formatu físicu o dixital, asina como a promover la grabación de los curtios, siempres que seya posible.                                    9.- La participación nel concursu implica la total aceptación d'estes bases. El
xuráu va resolver cualesquier aspectu ensin reflexar n’elles.

El #FormientuEnCasaFest remató con 100.000 espectadores y más de 60 actos dende casa El Fes;val, con creación cultural en llingua asturiana, foi’l más llargu de los celebraos nel ;empu de cuarentena n’Europa El domingu pasáu Inaciu Galán y Diego Solís, coordinadores del #FormientuEnCasaFest, pesllaron es= ciclu cultural qu’entamaba la plataforma lliteraria formientu.com el 18 de marzu y que cuntó con cuatro foles d’ac=vidaes de forma ininterrumpida.

Los coordinadores del festival quixeron aprovechar la última actividá pa pesllar estos dos meses d’actividaes dende casa faciendo balance de les actividaes y de los oxetivos cumplíos y pendientes pa la cultura asturiana.
Pa Inaciu Galán esti festval “permitó demostrar la Bayura d’actividaes creatives qu’ufre l’ámbitu

de la cultura asturiana que s’espresa n’asturianu”. Pa Diego Solís esta incia=va “ha sirvinos pa refle-xonar sobre les oportunidaes qué mos dan les tecnoloxíes y que quiciabes nun tuviéremos aprove-chando abondo enantes d’esta situación”.

Nel actu virtual diéronse tamién les cifre d’audencia del FormientuEnCasaFest, que sumó más de 100.000 visualizaciones y alredor de 1.500 siguidores nuevos nes redes de @Formientu. En total el ciclu organizó 62 actos nos que par=ciparon 26 muyeres y 34 homes de toles xeneraciones, anque con mayor presencia de la mocedá. Ente les ac=vidaes, pensaes dende una visión amplia de la cul- tura y tocando otros ámbitos de forma tresversal, tuvieron 13 conciertos, 30 charres, 11 recitales lliterarios y presentaciones de llibros, 4 cuentacuentos pa la reciella y 3 talleres lliterarios.

Los actos tuvieron tamién la intención de representar a tolos territorios onde se fala asturianu o asturllionés. Asina, par=ciparon persones del mundu la cultura, non solo d’Asturies, tamién de Llión, Cantabria y Miranda del Douru, el territoriu portugués col que compar=mos llingua.

“Estos eventos fueron posibles gracies a l’arragoncia de les más de 60 persones del mundu de la cultura d’Asturies que participaron de forma altruista col envís de da-y difuisión a la cultura y a la llingua asturiana”, esplicó Inaciu Galán, que remató l’ac=vidá lleendo los nomes de toles persones participantes como reconocimientu y agradecimientu.

Amás, dientro del contestu del #FormientuEnCasaFest organizóse un concursu de guión cinemato- gráficu n’asturianu y gallego-asturianu, tres la charra-taller de Pablo A. Quiroga sobre esta cuestión. Tien abiertu’l plazu hasta’l 15 de xunu. Les bases completes tán na páxina de Formientu.